מועדונים בתל אביב

זה לא מיתוס. תל אביב ידועה בתור 'העיר שלעולם לא ישנה' מסיבה כלשהי. מחיי לילה משגשגים ועד לאוסף של ברי קוקטיילים מיוחדים במינם, זה יהיה טיפשי לקרוא לזה לילה מוקדם בעיר הלבנה. אם ברים זה לא הקטע שלכם, וגם לא בתי הקפה האלטרנטיביים, ואתם מחפשים לנער את נוצת הזנב הזו לדי.ג'ייז הכי לוהטים בישראל, אספנו את המועדונים הכי טובים בתל אביב להנאת הריקוד שלכם.

מהמקומות הזוהרים ליד נמל תל אביב ועד למפעלים לאחר שעות הפעילות במרחק צעדים ספורים משדרות רוטשילד, תצאו מהמועדונים בדיוק בזמן כדי לרפא את הדרינצ'ים האלה עם אוכל רחוב תל אביבי שמנוני או ארוחת בוקר ישראלית הנגאובר. כשזה מגיע לחיי לילה תל אביביים, צריך לוותר על ה-FOMO. אחרי הכל, אתה יכול לישון כשאתה מת.

המועדונים הכי טובים בתל אביב

1. הבלוק

דה בלוק, ששופץ לאחרונה ונפתח מחדש בתחנה המרכזית המפורסמת בתל אביב, הוא מועדון מחתרת אהוב בהתאמה אישית. ממערכת הסאונד האנלוגית המשוכללת ועד ליכולתם למשוך מדי סוף שבוע תקליטנים בעלי שם עולמי, קשה לנצח מסיבת בלוק בבארים בתל אביב הנפלאים.

התכנסות מועדונים

2. אלפבית

ממוקם בין כמה ממתחמי חיי הלילה המוערכים ביותר של תל אביב, אלפבית ממש ליד שדרות רוטשילד מחדשים את הרכב הדיג'יי שלהם מדי שבוע כך שאין זמן ליומיומי. רחבת הריקודים האפלה והאינטימית יותר הופכת את המקום הזה לאחד ממועדוני המיני המעוצבים והמפוארים ביותר בתל אביב, המאפשרת למערכת הסאונד שלהם לנשום בתוך הקירות הקטנים שלו בקלות, בכישרון ובחיות.

3. מועדון ארוחת בוקר

המלך הבלתי מעורער של המגניב של תל אביב, מועדון הצהרונים הזה הוא המקום ללכת אליו כשכל מקום אחר סגור, משעמם או פשוט רחוק מדי מכדי לצלוע את ישבן המסיבות שלך. תקליטנים מישראל ומחוצה לה מנגנים מדי ערב, מתענגים על הקהל הפראי לחלוטין, אך עם זאת מעט קליקי ובזבז בהחלט.

4. רדיו EPGB

עצבני, אופנתי ומגניב בהדרגה – הנקודה החתרתית האקלקטית הזו מטגנת יחד רשת של תיירים, סלבס, סטודנטים ומקומיים כדי להפוך את זה למקום הלילה היחיד שצריך בסדר היום שלך. היכנס לעולם של מהומה מוזיקלית ופנק את האוזניים האלה בכל ז'אנר עכשווי שקיים עכשיו.

5. פסז

המועדון הגראנגי אבל היפ הזה מתמקד במוזיקה, ולא בפזרנות שמגלמת רבים ממועדוני הלילה של תל אביב. אין ספק שיש בו גס רוח מסוים, והוא מעושן, אבל המוזיקאים[1] מוכשרים במיוחד והסאונד צלול להפליא. משקאות זמינים בבר עד השעות המוקדמות של הבוקר.

6. קולי עלמה

ממוקם בדרום תל אביב, היכן שרחוב אלנבי פוגש את יהודה הלוי, יש מקלט בילוי חדש זה מיסטיקה, קסם והתלהבות. זהו צרור דו-מפלסי של שמחה צרופה עם חצר תת קרקעית וגרם מדרגות, רחבת ריקודים זעירה מעוותת ואווירה תוססת. יש בה אפילו חנות לבגדי וינטג' החבויה בתוך מבוך החדרים שלה. תגידו את מילות הקסם "קולי עלמא" לכל מקומי ומיד תיכנסו לספרים המגניבים של תל אביב.

מועדונים תל אביב

7. ספוטניק בר

לאוהבי חיי לילה אין פחד, ספוטניק כאן! עם מספר חדרים וגינה חיצונית ענקית, יש מקום נעים לכולם לשתות משקה או להתפרע על רחבת הריקודים. מי שמחפש משקאות חזקים, מוזיקה רועשת ומסיבה עד שהשמש תזרח מצאו את ביתם.

8. בסקולה

ממסיבות ציור גוף אפלות של שנות ה-80, ועד לילות קרקס רוקנרול, יעד המועדון הידידותי הזה הוא קרקס ביום ומסיבה בלילה. זו גם ההזדמנות היחידה שלך לבקר במרכז לאמנויות הבמה העצמאי הראשון של תל אביב. אתה אף פעם לא יודע, אולי תצטרך לגייס מאלף אריות כדי לשמור אותך רגוע במהלך האירועים המרגשים של הלילה.

9. Bootleg

מה שהיה פעם תיאטרון מקסים הישן הפך כעת למועדון מחתרתי צבעוני עם אווירה צנועה אך תוססת. ידוע שהמועדון מושך אליו מגוון של חוגגים: החל מהמועדונים הקיצוניים לובשי איפור ניאון ועד לסקרנים מחוץ לעיר. אתה יכול לסמוך על מוזיקה חדשנית שסוחפת את החדר המוזיקלי של דיפ האוס, טראנס מתקדם וטכנו.

10. ג'ימי מי

ג'ימי הו מחולק לשלושה חללים שונים, שלכל אחד יש את האישיות הייחודית שלו: בר אופנתי, בר פיק-אפ (נעשה עסוק יותר מאוחר יותר בלילה) ובר VIP פרטי מאחור. קבלו את העקבים האלה, מרוסס קלן וארנק שמור כי תקליטנים חיים מנגנים ביטים חשמליים בעוד אמנים חדשים ממלאים את הקירות שלהם.

11. האומן

האומן הוא אחד המקומות היחידים על פני כדור הארץ שבהם הזעה והתעמלות הם צורות מקובלות של נימוס חברתי. הם אוהבים להתגרות גם בפטרונים שלהם, אז האומן פתוח רק בלילה ספציפי – בדרך כלל בסופי שבוע ובחגים – אז עדיף לבדוק מראש את לוחות הזמנים. עם זאת, סמוך על כך שהוא פתוח עד השעות הקטנות של הבוקר.

12. ZooZoo

ZooZoo הוא אחד המועדונים הלוהטים בתל אביב ומקום פופולרי בעיקר לביקור בשעות הלילה המאוחרות. אם אתם מחפשים לשתות עם ישראלים אטרקטיביים, לרקוד על השולחן ולערוך ערב תל אביבי פרוע, ZooZoo הוא המקום בשבילכם. האלכוהול זורם, המוזיקה

מועדונים

13. שלוותה

קוקטיילים רועשים וכולם נהנים. ממוקם בשדרות רוטשילד בין הרבה ברים ומסעדות אחרים, שווה לעצור בבילוי לילי. ZooZoo מגיש תפריט קטן המבוסס על אוכל רחוב קלאסי עם מגע משודרג, כך שהמנצ'ים לא יצטרכו למשוך אתכם מכל הכיף.

אולי תרצו גם לחקור את בתי הקפה בתל אביב בזמן שהותכם בעיר. קרא עוד על זה כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן