בתי קפה בתל אביב

תל אביב היא גן עדן לאוהבי הקפה. מי לא אוהב את התחושה המרגיעה של לשבת לשתות קפה עם חברים, לשלוף מחשב נייד ולעשות קצת עבודה תוך כדי לגימת משקה טעים? יש הרבה בתי קפה בתל אביב ששווים ביקור. עם בית קפה מקומי מוזר כמעט בכל פינה, תל אביב היא חלום.

1. הנסיך הקטן – מלך הוויברציות הגדולות

זהו אחד מבתי הקפה הטובים בתל אביב והוא זוכה בפרס הוויברס הטוב ביותר והמקום הטוב ביותר לעבוד ממנו. אזור מקורה נעים ומיוחד מרופד מלמעלה למטה באינספור ספרים, ישנים וחדשים, אנגלית, עברית, רוסית. קפה לוהט בציפוי לב קצף. המיקום האידיאלי לבלות כמה שעות בעבודה, בצ'אט או סתם להירגע. גם את האזור החיצוני, הבנוי סביב עץ גבוה ויפה, אסור לפספס. אפילו יותר ספרים ניצבים בפאתי, בעוד המקומיים משחקים משחקי ששבש (שש בש), מוצל על ידי העלווה הנרחבת.

בתי קפה בתל אביב

2. אנחנו אוהבים אותך גם – כיף וקז'ואל

לנסות לשתות קפה ביום שישי בבוקר ב-We Like You Too יכול להיות משימה לא פשוטה. הקו מגובה כמעט תמיד בעשרים אנשים לפחות. לקיוסק זה, נקודה חמה מקומית, שני מקומות בשדרות הפופולריות של תל אביב עטור העצים – שדרות בן ציון ושדרות בן גוריון. כמה שולחנות מוצעים לאוהבי הקפה, אבל יהיה לכם מזל אם תוכלו להשיג אחד. רוב האנשים מעדיפים להירגע כלאחר יד על אחד הספסלים הרבים בקרבת מקום או לשאול אחת מהשמיכות שלהם כדי לערוך פיקניק חמוד על הדשא.

3. יום טוב – אמנותי והומה

רק דרך אחת במקביל לשוק הכרמל האהוב (שוק הכרמל), תמצאו את נווה המדבר המענג הזה של אוכל טעים ואווירה כיפית. כל אזור השוק הומה, תוסס וצבעוני. קפה יום טוב אינו יוצא דופן! בין אם אתם מחפשים אוכל טעים, לצפות באנשים או לעבודה… יום טוב הוא אופציה נפלאה.

4. נחט – הקפה הטוב ביותר בתל אביב

פרס הקפה מספר אחת בתל אביב מגיע לבית קפה נחט. ממוקמת ממש על כיכר דיזנגוף, עם נוף מקסים למזרקה, נחט מציעה את הקפה האיכותי ביותר בכל תל אביב. סחר הוגן, טבעי, אורגני, הטעמים ייחודיים וטעימים. אווירה נינוחה לעובדים, זה הפך למקום קבוע עבורי ועבור המחשב הנייד שלי.

5. Bucke – וייבס ואוכל מדהימים

עיטורים בהירים וצבעוניים. כמה מהאוכל הכי טעים בתל אביב. פינות מוזרות לנושאי מחשבים ניידים… נראה שלבוקה יש הכל. הם מתגאים בשני מיקומים בתל אביב, אחד במרכז ואחר בצפון, ליד פארק הירקון.

6. לחם ושות – מאפים ומנות ללא תחרות

לחם ושות לא מפסיק להפתיע. קפה טעים, פינת ישיבה גדולה – בפנים ובחוץ, לחם טרי וחטיפים טעימים. נסו לא להסיח את דעתו מכל הטוב שבדלפק והסתכל גם על התפריט האמיתי שלהם! הוא מלא במנות ייחודיות וטעימות כמו הפרנץ' טוסט הכי טוב בתל אביב ופאן יווני טעים.

7. שניאור – קפה עבודה נעים

חבוי באחד הרחובות האחוריים של תל אביב, קפה שניאור הוא מקום רגוע לפינוקים טעימים ולשעות עבודה באווירה הכפרית והביתית שלהם. מצא פינה חמודה ונעימה או עבודה משולחן "סביבת העבודה" הגדול במרכז בית הקפה.

קָפֵטֶרִיָה

8. פפואה – היפסטר וצ'יל

מה שכמעט נראה כמו משאית אוכל בהתחלה עומד בית הקפה האהוב של פפואה בתל אביב. רק כמה דקות הליכה מחוף גאולה האופנתי, קפה פפואה הוא נקודה חמה לצינון היפסטרי, עישון ולגימת קפה. המושבים והשולחנות דמויי החבית כמעט תמיד תפוסים לחלוטין. אז אם תצליחו לתפוס מקום, תרגישו ברי מזל!

9. מא ג'ולי – אמנות, קפה ושיעור

בית קפה חדש הממוקם ממש בלב אזור נווה דסק היפהפה, מא ג'ולי הוא בית קפה קלאסי משולב עם גלריה לאמנות. עיצובים אופנתיים בשחור ולבן משלימים את האמנות המונוכרום המכסה את הקירות. הביאו אתכם את הכלב והמחשב הנייד שלכם ותיהנו מקפה במקום היפה הזה.

10. טימותי – קפה ארטיזן ליד הירקון

בית קפה קטן וצנוע בקצה הצפוני של תל אביב (לפני הירקון), הוא התחנה המושלמת בדרך לפארק היפה. קפה אומנותי ודברים טעימים מחכים.

11. Cafelix – אהוב מקומי

עם שני לוקיישנים, האחד בפלורנטין והשני על כביש אחורי עטור עצים ליד דיזנגוף, המקומיים מתלהבים מהקפה בתל אביב הטעים. בכל בוקר שורות של פרצופים המוסתרים מאחורי מחשבים ניידים עובדים תוך כדי לגימת קפה תערובת מיוחד שלהם. הגישו רק קפה ומאפה, אל תצפו לתפריט מלא של מנות!

12. Le Moulin – Crème de la Crème

אם אתם מחפשים מאפים צרפתיים אותנטיים, באגט ביתי טעים וכריכי גבינת עיזים, בית הקפה הקטן הזה מושלם בשבילכם. ממוקם ממש על בוגרשוב (הנקודה החמה הצרפתית של תל אביב), זה המקום המושלם עבור אחרי החוף. למרות שיש להם כמה כיסאות שבהם אפשר לעבוד, זה יותר אווירה מרגיעה עם אוכל טעים ולא נקודה חמה עמוסה לעובדים.

13. פועה – היפה של יפו

ריהוט וינטג' ורטרו משתלב עם הדפסים חמודים בבית הקפה המוזר והמקסים הזה. בשילוב מושלם עם שוק הפשפשים של יפו, במרחק צעדים ספורים משם, קפה פועה הוא אהוב בכל הזמנים בשכונה המפורסמת ביותר של יפו. ברוח שוק הפשפשים הסמוך, כל הרהיטים העתיקים[1] בתוך בית הקפה מוצעים למעשה למכירה!

14. סילביה- קפה בנמל יפו

קפה עם נוף? בית הקפה סילביה הוא בדיוק בשבילך. קחו כוס קפה מהקיוסק המקסים הזה על הטיילת ומשקיפים על הים התיכון היפה. ללכת רק כמה דקות לנמל יפו הצבעוני, המיקום הזה לא יכול להיות יותר אידיאלי. מטריות גדולות נותנות צל לעובדי המחשב הנייד העסוקים בזמן שהם נוגסים במטעמים של בית הקפה. אחד מבתי הקפה היחידים בתל אביב שמציעים קפה קרמל, הקפידו לנסות!

בֵּית קָפֶה

15. מתחת לעץ – 24/7 Vibin'

פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע מתחת לעץ הוא חביב מקומי. מציעה שפע של מנות ומשקאות טעימים, האווירה הקרירה והרגועה, אך השוקקת, מושלמת ליום שלם או לעבודה או להפסקת קפה מהירה בדרכים.

16. Nabi Yuna – אבן חן נסתרת על אלנבי

סט ייחודי של כסאות וינטג' מכוסים בשמשיות להגנה מפני השמש הקיצית. בר מצויד במלואו… מצילומים ועד אספרסו. נבי יונה הוא פנינה של רחוב אלנבי, עם מקומיים רגועים שממלאים את השולחנות וגן עדן לעובדים. אינספור שקעים ותחנות טעינה ממלאים את הפנים המעוצב בצבעוניות. התחנה המושלמת אחרי הקפה על החוף או לבלות את יום העבודה. אחרי שנהניתם מהיום תוכלו לצאת אל הברים הכי טובים בתל אביב כדי להתרחק מהעייפות.

17. Xoho – מרכז הבינלאומיים

אם אתם מחפשים ממתקים בסגנון אמריקאי, בייגלים ומנות (כמו פנקייק), בית הקפה Xoho הוא בשבילכם. נראה שקישוטים פאנקיים והיפסטריים בשילוב עם שולחנות עבודה ארוכים מושכים את כל הבינלאומיים והתיירים לבית הקפה האהוב הזה.

18. גן האזרח- פינה נסתרת של תענוגות בריאות

מוסתר עם כניסה כמעט תת קרקעית, גן האזרח הוא האוצר המושלם בעיר. מתגאה בתפריט מלא בקערות ירקות טעימות, קומבוצ'ה ומשקאות קפה יצירתיים בצבעוניות, בית הקפה הזה מביא את הצד ההיפסטרי בכולנו. ללגום את קפה הפחם הכחול, הוורוד והשחור שלהם בכרית ובאור הפיות המקיף את הגן האחורי.

19. נורדיניו – ורוד ושובב

די חדשה בעולם בתי הקפה, נורדיניו (למעשה חלק ממלון הבוטיק נורדוי) פתחה בית קפה טעים מחוץ לבניין הוורוד האייקוני שלהם בנחלת בנימין. אווירה פריזאית ומקומות ישיבה רגועים בחוץ הופכים את זה למקום הצ'יל המושלם במרכז העיר. הקפד לנסות כמה מהטובים הייחודיים שלהם כמו עוגת קשת בענן או עוגיות שחור ולבן מכיוון שקשה למצוא אותם בישראל!

20. טוני ואסתר – פייבוריט פלורנטין

בית הקפה הזה הוא לא רק אידיאלי לעבודה, אלא שהאוכל שלהם טעים! טוני ואסתר שוהים ביקור עם המקומיים הפלורנטיניים בכל שעות היום.

למידע נוסף על תל אביב בקרו כאן מועדונים בתל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן