ברים בתל אביב

סצנת חיי הלילה של תל אביב היא ללא ספק מהטובות בעולם, יש ברים או מועדונים בתל אביב לכל טעם, מברים חיצוניים צוננים כדי לקבל בירה וקצת אוכל טוב, ועד למועדוני טכנו מחתרתיים עם מסיבות הארדקור מטורפות.

ישנם ברים חדשים שפותחים עבורנו את שעריהם מדי יום, כך שהמשימה למצוא את הטובים ביותר יכולה להיות מכריעה, למזלכם הכנו רשימה של הברים והמועדונים הטובים ביותר, כדי להתאים לכל סוג של ינשוף לילה שמבקר או מתגורר תל אביב מהממת ומהנה!

צ'יל בארס

מתכוננים לערב נחמד, שיכול גם להוביל אותך לסוף הלילה? ברי צ'יל אלו הם המקום המושלם לפגוש בו ברגע שהשמש שקעה. בחוץ או בפנים, קוקטיילים משוכללים או בירות מלאכה, גגות או פנים נעימים, אלה המקומות ללכת לפגוש חברים או עמיתים וליהנות ממשקה בעיצוב נחמד.

בר תל אביב

הברים החיצוניים הטובים ביותר

1. TEDER.FM

אם תל אביב היא בירת היפסטרית בעולם, TEDER.FM היא המכה שלה! טדר הוא מקום בילוי מושלם, הוא לא יומרני וקריר, עם שולחנות בחוץ באמצע גלריה ישנה, מושלם לשבת עם חברים במשך שעות, הם משדרים מוזיקה טובה, מגישים בירה בצנצנות לשיתוף ויש פיצה מדהימה. הם מארחים באופן קבוע תקליטנים אורחים מגניבים (TEDER.FM משדרים בשידור חי כל ערב), הופעות מיוחדות, ערבי סרטים ושווקי יד שנייה.

2. ביציקלטה

הרגישו ממש בבית כאשר אתם מובלים אל ברביקיו בחצר האחורית. עם קהל צעיר, גינה חיצונית צוננת ומחירים סבירים, זה המקום המועדף עליך לשתות יום.

3. הרצל 16

מקום של פלאים. ממש כמו בית קפה בתל אביב שמארח הופעות חיות, פסטיבלי מוזיקה, דיג'ייז ופשוט תקופות טובות! הפטיו החיצוני יפהפה עם המון צמחים שגדלים מלמעלה. הוויברס הטוב מלווה גם באוכל ומשקאות טעימים!

4. הנסיך

בר מגניב ממוקם בבניין ישן בנחלת-בנימין. היכנסו לבר כדי לגלות טרסה מוסתרת מהרחוב. תיהנו ממגוון נחמד של משקאות וקוקטיילים ואל תהססו ללוות אותם עם האוכל הטוב מאוד!

ברי הקוקטיילים הטובים ביותר

1. בר קוקטיילים אימפריאלי

עם אווירה הדומה לקונגלומרט של לונדון, פריז וניו יורק, זה לא נעשה קלאסי יותר מזה. עם מטבח בהשראה אסייתית-קולוניאלית ומוזיקה, החל מסווינג ג'אז ועד רוקנ'רול, אימפריאל סיפקה אותך לגבי תרבות. בדוק את ה-happy hour שלהם בין 6-8 בערב, שם כל המשקאות בחצי מחיר.

2. מועדון חברתי

מסעדה ובר סקסיים ויוקרתיים הכוללים מגוון רחב של קוקטיילים, עם קלאסיקות מסורתיות וטוויסטים חדשים כמו המנדרין המוחיטו שלהם.

3. בושוויק

"מניו יורק לתל אביב" יכול להיות גם שמו של הבר הזה שאי אפשר לפספס בעיר האהובה עלינו. כאן תיהנו מקוקטיילים יוקרתיים במקום המושלם לבילוי עם הקרובים.

בַּר

4. ספייסהאוס

זה ללא ספק אחד מבארי הקונספט הכי מגניבים בתל אביב אי פעם. הם קוראים לזה "בר קוקטיילים בבית מרקחת", הברמנים למעשה מתלבשים כמו רוקחים, וקוקטיילים מוגשים ב-3 בקבוקי זכוכית בגדלים שונים. אתה יכול לקבל חווית מועדונים נחמדה אם אתה מחפש ברים ומועדונים בתל אביב. זהו בר הקוקטיילים הכי גדול בתל אביב, אבל אל תתבלבלו כשתראו שלט של "חברת בשמים מזרח יפו" – הגעתם למקום הנכון!

ברים למסיבות

מסיבה קטנה אף פעם לא הרגה אף אחד נכון? כשתרגישו מוכנים לצאת עד הזריחה, אלו המקומות שאנחנו ממליצים עליהם ללילה שלא תשכחו! או שתרצו?

1. קולי עלמה

נבחר לבר הטוב ביותר בתל אביב! בבר המחתרתי המגניב בפינת יהודה הלוי ואלנבי יש אזור חיצוני גדול לצנן, חדר סגור עם מוזיקה מדהימה לריקוד וחדר שלישי שבדרך כלל יש בו מוזיקה חיה! כמו כן מארחים כמה תערוכות נהדרות וחנויות קופצות, חוויה שלמה. יש בו כמה מהוויברציות הטובות ביותר בעיר, תקליטנים מדהימים, גרפיטי יפהפה שמקשט את הקירות וסלושי טובי!

2. ג'ימי מי

ג'ימי? ג'ימי מי? Jimmy Who או אחד מבארי המסיבות הטובים בתל אביב! תפריט המשקאות מציע מבחר פופולרי של קוקטיילים ושתיינים אחרים הם קהל אופנתי, מעט מבוגר יותר, שיוצא לכאן כדי לרקוד לצלילי שילוב מחתרתי של אינדי, רוק, אלקטרו וקלאסיקות אחרות, מסובבים מדי ערב על ידי דיג'ייז מקומיים פופולריים.

3. אמש

Emesh הוא בר מסיבות ייחודי בתל אביב, עם שלושה חללים נפרדים, האורחים יכולים לסעוד, לחגוג ולצנן. חלל המסיבה כולל מקומות ישיבה מגוונים, עיצוב אמנותי ומוזיקה לרקוד בכל ערב. החצר האחורית מספקת אזור ירוק ומרווח עם בר ומקומות ישיבה בחוץ. הבר מציע גם קומת גלריה פרטית לאירועים של עד 70 איש, מה שהופך אותו ליעד האולטימטיבי של עצירה אחת לחוויית בילוי מכל עבר.

4. אברקסס

אברקסס הוא מקום מדהים לאוכל מלכתחילה, הקפידו לעצור במיקום המדהים לפני שתלכו לבר ולרחבת הריקודים שלהם! הוא מציע אווירה ייחודית עם תאורה עמומה וישיבה נעימה. בין אם אתם מחפשים לרקוד או סתם לבלות וליהנות ממשקה, אברקסס הוא יעד מצוין לבילוי לילי בתל אביב.

5. דרמה

אחת ממסעדות הבר החדשות והמגניבות של תל אביב, דרמה היא פנינה נסתרת בלב תל אביב בנחלת בנימין ליד פינת שדרות רוטשילד. הפרוס על פני 3 קומות, יש בר מקורה וצונן כשאתה נכנס, עולה כמה מדרגות לפטיו החיצוני היפה שלהם, ובקומה העליונה יש רחבת ריקודים! הפטיו החיצוני הולך להיות אחד מכוכבי הקיץ התל אביבי – הוא כמו נווה מדבר באמצע העיר. האוכל טעים, האווירה צוננת והמשקאות מרעננים.

סורגים

6. בבל

הגנים התלויים של בבל… עברו דרך הפורטל לתוך הכפר התת-קרקעי הזה כדי לחוות עולם שאין כמותו. מספר חדרים כדי לספק כל אווירה, מצינון בספות, שתייה בבר, ריקודים ללא הפסקה ועד למוזיקה אלקטרונית ניסיונית.

7. Collabo

חלל רב תכליתי לקהילת האמנים, תוכן גל חדש ושיתופי פעולה ביפו. יוצרים יכולים לעבוד, להופיע, להציג ולשתף פעולה, והלקוחות יכולים ליהנות מסיבות נהדרות בכל יום בשבוע!

8. גרגרין

אולם הקונצרטים הכל-באחד, מועדון הריקודים ואולם הנשפים הוא מה שמקום תת-קרקעי צריך להיות. יתרון אלטרנטיבי והארדקור שקשה למצוא במקומות אחרים, והופעות שאצרו קהילת האמנות העצמאית.

TECHNO SCENE

1. ארוחת בוקר

מסיבות מונעות על ידי דיג'יי, שואבות מוזיקת טכנו ומוזיקת האוס שתשאיר אותך לרקוד עד השעות המוקדמות של הבוקר.

2. מונדו 2000

מועדון הרסטרו-המחתרת העליון הראשון! מונדו הוא מקום חברים עם בירה מלאכה ומוזיקה מוזרה תוך כדי סריקה על גגות דרום תל אביב. ישנם אירועי מוזיקה חיה ומסיבות שבועיות, אז וודא שאתה יודע למה אתה נכנס…

הומואים בארים

1. שפגט

בית קפה סופר צונן במהלך היום, בר הומואים תוסס בלילה! לא תפספסו אותו מהקומות המדרגות המסחריות שלו! הוא חודש לשמחת כל הלקוחות המרוצים, להוטים לבלות לילה נהדר במקום נהדר! התקליטנים המוזמנים מנגנים סגנונות מוזיקה שונים כמו אלקטרוניקה, R'n'B והיפ הופ, ומוזיקת פופ מיינסטרים כדי לשיר את הריאות שלך! תוכלו גם לבוא לצפות בתערוכות אמנות המקדמות אמן חדש, לחגוג מסיבות השקה מוזיקלית ולסייע באירועים מיוחדים. הקהל מעורב ועליז!

2. ליילה

אחד הברים הכי כיפיים בתל אביב! בואו ליהנות מהאקסטרווגנזה עם הקהל והצוות הכי מצחיקים. המוזיקה נהדרת, האנרגיה ללא רבב, הקוקטיילים מהודרים וטעימים, וגם התפריט מאוד מעניין! בסך הכל, ליילה מסמנת את כל הקופסאות של בר גאווה גדול!

3. גן פי

גינה תלויה עם בר תוסס, מטבח רענן ומוזיקה גרוביית! ידידותית לגאווה עם אירוע כמעט כל יום או לילה ואווירה בוטנית שרוחשת כשאתה מסתובב עם החברים שלך על ספסלים נוחים. מעצמת רוטשילד אמיתית!

4. לימה לימה

בר לימה לימה, סמל לחיי הלילה בתל אביב ב-10 השנים האחרונות, מארח כמה מהמסיבות הטובות ביותר של תל אביב. ידוע בערבי ההיפ הופ האפי של יום שני לימה יום, בימי רביעי זה מוזיקת דיפ האוס אלקטרונית ובימי חמישי זה לילות ההיפ הופ האולד סקול.. ממוקם במרכז תל אביב, ממש ליד שדרות רוטשילד, המועדון כולל מופע תמידי אזור רחבת ריקודים עמוס וטרקלין חיצוני מדהים. לימה לימה מארחת מסיבת גיי מטורפת בשבתות.

ברים ספורט

או שזה במהלך טורניר ספורט גדול כמו גביע העולם, או סתם כדי לראות את הקבוצה האהובה עליך משחקת, המקומות האלה הם המקומות שאתה צריך לבדוק! לחיים ובהצלחה.

1. מולי בלום

מולי בלומס הוא המקום המושלם לשבת עם חברים למשקאות שמחים או פאב טעים, במיוחד כאשר מתקיים משחק! סמוך על הרוח האירית שתקיים כל צפייה. לא משנה איך תחליטו ללוות את ענפי הספורט האהובים עליכם (בירה, וויסקי או סיידר), מולי בלומס היא היעד האולטימטיבי לאוכל והמשקאות האיריים הטובים ביותר!

ברים ומועדונים

2. המקום של מייק

  Mike's Place היא רשת של ברי ספורט אמריקאים אולטימטיביים עם אוכל מעולה, בירה נהדרת ובידור מעולה, הם מגישים כמה מההמבורגרים, כנפי העוף והפג'יטות הטובים ביותר בתל אביב, בתוספת מבחר גדול של בירות מהחבית תפריט קוקטיילים סקסי. כמו ברי הספורט האמריקאים הטובים ביותר, גם מייק'ס פלייס מצויין בבידור.

3. חבר

המיקום המושלם לצפייה בספורט אפילו בשכונה המגניבה של פלורנטין. חובבי[1] באים לכאן למשקאות אחרי העבודה ומקבלים את ה-happy hour (עד 20:00 מדי יום), משקאות בשעות הלילה המאוחרות, שולחן ביליארד וכמה חטיפים, אבל גם כדי לראות אנשים ממש מגניבים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן