מסעדות מומלצות בתל אביב

תל אביב בהחלט לא זרה למטבח המשובח. עיר זו נמצאת בחזית הבישול הישראלי במשך עשרות שנים עם זרימה מתמשכת של השפים והמסעדות החדשניים ביותר של המדינה. השנה עד כה הביאה איתה מגוון גדול של תפריטים עונתיים יצירתיים ותוספות חדשות לסצנת הפודיז התל אביבית. ממוסדות עטורי פרסים ועד מסעדות בריאות חדשות, ומסעדות טבעוניות יותר מאי פעם, בכל הקשור לאוכל, בתל אביב יש משהו לכולם. ראה למטה את הרשימה המעוצבת בקפידה של המסעדות הטובות ביותר בתל אביב של שנת.

  1. משיה תל אביב

משיה היא מסעדת מעריצים אהובה בתל אביב כבר כמה שנים. המסעדה העכשווית, הממוקמת במלון רחוב מנדלי שהוא אחד ממיטב המלונות בתל אביב, זכתה לאחרונה לשף חדש, ניר מסיקה. במהלך השנים האחרונות ניהל ניר את אחת המסעדות הישראליות הלוהטות בניו יורק, תמנע, עד לסגירתה. מאשיה בטוח יספק כל אחד מהחושים שלך. בואו רעבים ומלאי קנאפה טלה, זנב שור בבישול איטי וכוסות ריקוטה פרמזן.

מסעדות
  1. OCD תל אביב

חוויה קולינרית אמיתית, OCD הפכה במהרה לאחת המסעדות הטובות בתל אביב. OCD הוא קונספט של מטבח פתוח בו האורחים משתתפים בחוויה בצורה אמנותית. הארוחה מוגשת בסדרת מנות (עד 16 מנות), וכל צלחת מורכבת בצורה מחושבת תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים המשתנים מדי יום ועונתי. האורחים יוצאים למסע קולינרי עם השף רז רהב שיצר חווית אוכל מיוחדת במינה ב-OCD. עדיף לתכנן מראש ולהתקשר מראש מכיוון שמספר המקומות מוגבל.

  1. OPA

מסעדת שף טבעונית חדשנית ויצירתית שבה החלל יפה כמו האוכל. המנות קטנות ומתחשבות תוך שימוש בירקות בדרכים ייחודיות. פנינה אמיתית בעיר, וגולת כותרת בסצנה הקולינרית בתל אביב, OPA היא מקום מצוין הן לטבעונים והן לסועדים שאינם טבעוניים. מוסד יוקרתי זה הוא המקום האידיאלי לזוגות או לחגוג אירוע מיוחד. OPA היא חוויה מיוחדת עם תוספת נגיעות מיוחדות על כל מנה.

  1. המנטה ריי

אפשר לטעון שלמנטה ריי יש את אחד הנופים הטובים ביותר שיכולים להיות לכל מסעדה. ממוקם ממש על חוף הים, מאנטה ריי משקיף על המים התכולים של הים התיכון. עם זאת, מעבר לנופים, המסעדה הזו מתהדרת בכמה מנות מדהימות בהשראת מיקומה כמו הדניס הכחול האפוי. מנות בשר ייחודיות כוללות את הכבש אוסו בוקו בליווי תבשיל של צימוקים, ערמונים ובצלי שאלוט. אם אתה לא אוכל בשר אז אל תפחד כי למנטה ריי יש גם תפריט צמחוני וטבעוני משלהם. המסעדה פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב, כך שאמור להיות אפשרי להתאים ביקור למסלול הטיול שלכם.

  1. פיתיון תאילנדי

בית תאי, מדורגת באופן עקבי כאחת המסעדות הטובות בתל אביב ובכל ישראל. ממוקם רק רחוב אחד מהחוף, הייתם מצפים שהאוכל יהיה טרי, והאם הם מספקים. הסועדים חוזרים שוב ושוב לסלט הפפאיה, ספרינג רולס, מנות הקארי, מנות הנודלס, וכמובן, הקוקטיילים האקזוטיים. האוכל אותנטי, הצוות מעולה; אתה באמת לא יכול לטעות.

  1. VITRINA

ויטרינה זכתה לפופולריות מאז שנפתחה לפני מספר שנים והם עדיין מחזיקים במעמדם כאחד ממקומות ההמבורגרים הטובים ביותר בתל אביב. הם מציעים תבלינים ייחודיים כמו קטשופ סלק ומאיו שום וצ'יפס בטטה הכי טעים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם צפים בגן עדן. בואו להמבורגר או נקניקיות והישארו לחצי תפוח אדמה וחצי בטטה צ'יפס. אתה תודה לנו.

  1. POPINA

מסעדת השף אוראל קמחי היא אחת ממסעדות המשובחות הטובות בתל אביב. הוא גם ממוקם באחת מהשכונות המשובחות של תל אביב, נווה צדק. הצוות שואף לבדר את הסועדים באמצעות האוכל. הם מציגים סגנון חדש של אוכל עם תפריט שמחולק לחמש קטגוריות – כבישה, אידוי, אפייה, צלייה ובישול ארוך. לסועדים יש נוף למטבח ויכולים לשוחח עם השפים כאוות נפשם. אל תחמיצו את המבורגר השרימפס ואת כלב התירס.

התכנסות מסעדה
  1. מסעדת דלל

מסעדת דלל היא מקום איקוני חבוי בנווה צדק, אחת השכונות הוותיקות בתל אביב. מסעדה זו מתמקדת במטבח אירופאי תוך שימוש במרכיבים עונתיים טריים. האורחים יכולים ליהנות ממנות מתוחכמות במסעדה המספקת קסם נינוח ואלגנטיות. לחלופין, ישנן מספר אפשרויות לחטוף ולצאת לרבות מאפים טריים וקפה מעולה ישירות מהמאפייה הבולטת הממוקמת ממש מעבר לפינה מתחת לעצי הבוגנוויליה הוורודה [1].

  1. האחים – האחים

האחים האחים הוא מקום מגניב לסעוד במיקום מגניב לא פחות. המסעדה נפתחה בשנת 2011, על כביש אבן גבירול הפופולרי, על ידי שני אחים; אסף ויותם. הקונספט ב"האחים" פשוט; אוכל טוב לחלוק עם חברים. ניתן להגיש מנות עבור כל השולחן לחלוקה, או לאדם אחד בהתאם להעדפה שלך. התפריט מתמקד במנות ישראליות מסורתיות המבושלות על גריל פחמים. אוכל ושתייה כאן מעט יותר סבירים ממקומות חמים שכונתיים אחרים, ואחרי ארוחת הערב האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים לצד מנגינות דיג'יי. בעלי תיאבון גדול יכולים להתפנק בכל יום שישי בבראנץ' הכל שאפשר לאכול.

  1. פורט סעיד

עקבו אחר בלוטות הטעם של השף הסלבריטאי אייל שני במסעדה המגניבה הזו פורט סעיד. עם תפריט יומי משתנה, הסועדים יכולים לצפות למנות ייחודיות בכל ערב. האוכל כאן מציע טוויסט עכשווי על מנות ישראליות אותנטיות לצד קוקטיילים נועזים. כשהשמש שוקעת צפו מה-DJ להחיות את המקום עם מנגינות אקלקטיות. פורט סעיד היא ללא ספק אחת המסעדות הטובות בתל אביב – ופופולרית ביותר בקרב המקומיים, אז תתכוננו לחכות לשולחן. אנחנו מבטיחים שזה שווה את זה.

אולי תרצו גם לקרוא את המדריך שלנו על בתי קפה בתל אביב כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן