מלונות עם בריכה פרטית בתל אביב

תל אביב, עיר החוף התוססת על קו חוף הים התיכון של ישראל, ידועה בחופיה המדהימים, בחיי הלילה המשגשגים ובמורשת התרבותית העשירה שלה. שוכן בתוך גן העדן האורבני הזה, אוסף של מלונות בריכה יוצאי דופן ממתין, המציעים חוויה ללא תחרות של יוקרה, שלווה והתחדשות.

בין אם אתם מחפשים טבילה מרעננת בבריכה אחרי יום של סיורים או שיזוף יוקרתי עם נוף עוצר נשימה, מלונות עם בריכה פרטית בתל אביב הם התגלמות הפינוק. במאמר זה, אנו מתעמקים בעולם הקסום של נסיגות אלו ומציגים בפניכם כמה מהאפשרויות הטובות ביותר הקיימות בעיר. הנה שלנו לרשימת מלונות עם בריכה פרטית בארץ:

מלונות עם בריכה פרטית בתל אביב

1. הסטאי תל אביב

ממוקם בלב עיר הנמל העתיקה של יפו, הסטאי, תל אביב, היסטורי כמו השכונה המקיפה אותה. המלון, אותנטי, מתוחכם ומסביר פנים, ממזג את ההיסטוריה והמורשת של יפו עם המאפיינים המפוארים של מטרופולין מודרנית. הנכס היוקרתי מורכב מחמישה בניינים של בית הכלא והמשטרה העות'מאני לשעבר וההיסטורי, שעבר שינוי בנגיעות עכשוויות ושיפוצים קלאסיים. 

מנעול מאסטר

מסדרונות שיש ואבן מחברים בין המבנים ומתכנסים בתוך חצר מרכזית. פרטי עיצוב מקוריים ועבודות אבן משלימות בצורה הרמונית את הדגשים המודרניים, ומגיעות יחד עם ספא החמאם הטורקי המשוחזר והבריכה הפרטית על הגג עם קצה אינסוף המשקיף על כל קו הרקיע של תל אביב – לנוף עוצר נשימה מהזריחה ועד השקיעה.

עיקרי הדברים:

1) אוכל: סעדו באולם המעוטר באבן, או בפטיו באוויר הפתוח. ארוחת בוקר ישראלית משודרגת, מעבר לארוחות צהריים וערב עונתיות.

2) ספא: נווה מדבר שליו של בריאות והתחדשות. האורחים בוחרים מתפריט טיפולים אישי נרחב של טיפולים קלאסיים ומסורתיים.

3) פנאי: בריכת גג ייחודית המשקיפה על הים וליפו ההיסטורית.

2. הנורמן תל אביב

מלון נורמן תל אביב הוא מלון יוקרה השוכן במרכז תל אביב, בסמוך לשדרות רוטשילד. הוא כולל בריכת גג פרטית, מרכז כושר ואזור בריאות, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל רחבי המלון.

הנורמן תל אביב שוכן בשני מבנים היסטוריים ששוחזרו למורשת האדריכלית הייחודית שלהם. כל חדר מציע נוף לעיר, ומצויד באלגנטיות עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שולחן עבודה ופינת ישיבה. מתקנים אחרים כוללים מכונת נספרסו ומיזוג אוויר. חדרי הרחצה הצמודים מצוידים במקלחת ובמייבש שיער.

ב-הנורמן תל אביב תמצאו בר, שירות חדרים 24 שעות ביממה, אזור טרקלין משותף ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה עם מתקני אחסון מזוודות. שימוש חופשי באופניים מוצע, כמו גם שירות שירות [1].

המלון ממוקם 200 מטר מרחוב רוטשילד, 400 מטר מרחוב שינקין, 500 מטר ממוזיאון היכל העצמאות ו-600 מטר מיריד האמנים נחלת בנימין. נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 12 ק"מ משם.

3. יפו

יפו מציעה שילוב מושלם של שירות, סגנון ויוקרה. מלון יפו, מלון אוסף יוקרתי, תל אביב הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בתוך מתחם משוחזר מהמאה ה-19 ששיכן בעבר את בית החולים הצרפתי של יפו. במיקום מרכזי ליד הים התיכון והנמל ההיסטורי של יפו, אטרקציות כמו שוק הפשפשים שוק הפשפשים, מוזיאון העתיקות ובוטיקים מקומיים נמצאות תמיד במרחק הליכה קצר. 

חקרו את עיר הנמל העתיקה וגלו את התרבות המקומית, תהנו מהתענוגות האפיקוריים שנוצרו על ידי השפים שלהם ב-Golda's וחוו את השלווה של L.RAPHAEL ספא ואת היוקרה האישית של 120 החדרים והסוויטות המשובחים שלנו שמונה על ידי המעצב ג'ון פוסון. אפשרו לצוות הקונסיירז' שלהם לבצע כוריאוגרפיה אישית של כל פרט בשהותכם, לחדש את רוחכם ולעורר את הדמיון שלכם. הרשימה במאמר באדיבות האתר למלונות עם בריכות פרטיות.

4. מלון רוטשילד:

מלון רוטשילד ממוקם בבניין איקוני בשדרות רוטשילד האופנתיות, ומציע חדרים מודרניים עם מכונת אספרסו ואינטרנט אלחוטי חינם. רחוב הקניות המפורסם שינקין נמצא במרחק של 2 דקות הליכה משם.

החדרים היוקרתיים במלון רוטשילד כוללים כולם ריהוט עכשווי וסגנון אקלקטי. הם כוללים טלוויזיית LED, טלפון אלחוטי, מיני בר ומיזוג אוויר. חלק מהחדרים כוללים מרפסת או טרסה פרטית.

שירותי בתי מלון

המלון כולו נבנה כדי להפחית את ההשפעה על הסביבה. הבניין השמור היטב הזה הוא ללא ספק אחד המפורסמים בתל אביב, ורוב הרהיטים עוצבו ויוצרו בעבודת יד על ידי אומנים מקומיים.

המלון ממוקם באמצע בצומת בין רובע העסקים האקסקלוסיבי של תל אביב לאזור התרבות היוקרתי שלה, מוקף בברים, מסעדות ובתי קפה. שירות לימוזינה זמין גם כן. טיילת תל אביב נמצאת במרחק של 20 דקות הליכה. חנייה וחדרי ישיבות זמינים במלון אחות, במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה משם.

5. דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל נמצא ברובע נווה צדק האופנתי, המכונה ה-SoHo של תל אביב. מהמלון נשקף נוף של הים התיכון ויפו. הוא כולל מסעדות גורמה ומרכז ספא ובריאות עם ציוד אימונים מודרני.

כל חדר וסוויטה מרווחים משקיפים לים ולעיר וכוללים טלוויזיה בלוויין. חלק מהחדרים כוללים גם גישה חופשית לטרקלין האקזקיוטיב.

ה-דיוויד אינטרקונטיננטל מציע אפשרויות שונות לסעודה החוגגות את סביבתו באמצעות מרכיבים מקומיים ומטבח ים תיכוני עכשווי, המספקים מנות אותנטיות וטעימות העונות על כל טעם ואלמנט של שהות אורח.

קרא גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן