7 מקומות מגניבים לשמוע מוזיקה חיה הופעות בתל אביב

בכל ערב יש מוזיקה חיה הופעות בתל אביב, עם מאות להקות קטנות חצי מקצועיות שמקיימות קונצרטים אינטימיים קטנים ברחבי העיר. רבים מהמוזיקאים היותר מבוססים בישראל לא שוכחים את השורשים שלהם, וגם עדיין יופיעו באותם ברים ומועדונים שרק המקומיים מכירים, גם במהלך הקריירה שלהם. עבור המבקרים בתל אביב, מציאת האולמות המגניבים למוזיקה חיה יכולה להיות האתגר, ועם כל כך הרבה גיוון תרבותי ופעילות, האתגר הזה רק הולך ומתגבר. בחרנו חמישה מהמקומות הכי מגניבים לשמוע מוזיקה חיה בתל אביב. אלו הם מקומות מבוססים המארחים מגוון מגוון של מוזיקה מקומית (וחלק בינלאומית), והם פופולריים להפליא בקרב המקומיים.

OZEN BAR .1 

האוזן בר (ה'בר האוזן') מקיים קונצרטים ממגוון רחב של מבצעים מקומיים מרוק ואלטרנטיבי, ועד פאנק, היפ-הופ וגרוב. הליין-אפ המרשים של הבר אוזן כולל לעתים קרובות קונצרטים מרובים ביום אחד, וזהו מקום שמארח שמות מקומיים גדולים, ואמנים קטנים יותר ומתפתחים. כרטיסים בדרך כלל בסביבות ה-50 ₪ לאדם.

מועדונים בירושלים

2. הגוש

The Block יושב בדרום תל אביב והוא אחד המקומות שמחזיקים הכי הרבה הופעות בתל אביב. זה כנראה מועדון הלילה היוקרתי ביותר בישראל, המועדון מושך קהל עצום מהמקומיים שנוהרים לכאן כדי לקלוט את הצלילים החדשניים המושמעים לרוב על ידי כמה מהשמות המובילים בתעשיית הריקודים. המועדון ידוע בזכות מערכת הסאונד שלו שנוצרה בהשראת המערכות של ניו יורק בשנות ה-70 וה-80, ומארחת קונצרטים ומסיבות מיוחדות ברוב חמישי ושישי בערב.

3. לבוטין 7

Levontin 7 הוא בר לאוהבי מוזיקה, עם מוזיקה חיה ברוב הלילות, לרוב של אמנים מקומיים, כמו גם צלילים ייחודיים רבים. זה בלב סצנת המוזיקה האלטרנטיבית של תל אביב, עם מגוון עצום של צלילים החל מניו אייג' ועד פיוז'ונים מרכז אסייתיים.

4. רוטשילד 12

בקצה הדרומי של הרחוב התוסס ביותר בתל אביב, רבים לא בטוחים מה לעשות ברוטשילד 12 מבחוץ. הפיוז'ן של בית קפה-בר זה כולל עיצוב ייחודי ואווירה ייחודית, והמוזיקה החיה הלילית הנהדרת שלו, מופעים בתל אביב, הופכת אותו. רוב ההופעות הן בחינם, ורוטשילד 12 מושך קהל שיק ואקלקטי של מקומיים כולל הפנים המקומיות המפורסמות המוזרות.

5. ברבי תל אביב

מועדון הבארבי של תל אביב הוא אולם מוזיקה ותיק בדרום העיר. המועדון מארח קונצרטים כמעט כל ערב, בעיקר של מבצעים מקומיים מבוססים יותר, כמו גם מבחר טוב של מבצעים בינלאומיים נישה (קונצרטים קודמים כוללים את Calexico, Oi Va Voi וסטיבן Malkmus. ברבי גדול מרוב האולמות ברשימה זו, עם תפוסה של כ-600, ורוב הקונצרטים הם בין 50-100 ש"ח, אם כי המבצעים כאן הם רבים מהמפורסמים בישראל.

PASAZ .6 

בלב תל אביב, Pasaz הוא מועדון אנדרגראונד ברחוב אלנבי הסואן, המארח מגוון מגוון של מוזיקה אלטרנטיבית – מאינדי וגרוב מקומיים מתפתחים ועד דיג'יי נישה בינלאומיים. התחכום המוזיקלי של פסז כמעט בלתי מנוצח בתל אביב, עם קהל גדול של מקומיים שיוצאים לשם כדי לחוות צלילים חדשים וייחודיים.

ZAPPA .7 תל אביב

מועדון נוסף שמושך אליו רבים ממוזיקאי השמות הגדולים בישראל, כמו גם מגוון טוב של כוכבים בינלאומיים בדרך למעלה, ומזמנים עברו, זאפה תל אביב הוא אחד מארבעת מועדוני הזאפה בישראל, ומארח קונצרטים ברוב הלילה. המיקום באזור רמת החייל בצפון הרחוק של העיר קצת לא מסודר, אבל בשביל הקונצרט הנכון, שווה את המסע.

מועדוני ירושלים

סיכום

עם מגוון רחב של אולמות וז'אנרים, תל אביב מציעה חווית מוזיקה חיה בלתי נשכחת. ממועדוני אנדרגראונד אופנתיים ועד אולמות קונצרטים מיינסטרים, בתל אביב יש משהו לכולם. בין אם אתם בעניין של רוק, ג'אז, מוזיקת אלקטרונית או אינדי, תוכלו למצוא בקלות מקום ליהנות מהופעות היום. התכוננו לטבול את עצמכם באווירה המחשמלת של סצנת המוזיקה החיה של תל אביב ולחזות בכישרון של אמנים מקומיים ובינלאומיים כאחד. אל תפספסו את ההזדמנות לגרוב לפי הקצבים והמנגינות שממלאות את האוויר הערב!

קרא עוד:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן