רעיונות לדייטים יצירתיים כשאתם בתקציב תל אביבי

כשהמאהב שלך מנהל סטארט-אפ ואתה קצת נבוך מהמשכורת שלך הגיע הזמן להיות יצירתי עם כמה רעיונות לדייט ראשון (אבל אני מקווה שלא אחרון) שהם חינמיים או זולים מאוד כדי להתאים לתקציב שלך.

1. אל תדאג, תאכל מלאבי

אין דבר יותר רומנטי מכפית להאכיל זה את זה עם רפרפת משי תוך כדי כניסת האווירה ההיפסטרית של הכרם. אם לא התמכרתם לחטיף הזה ב-10 שקלים, זה בגלל שטרם ניסיתם אותו. הקינוח בטעם ורדים מפנק מוגש עם תוספות לבחירתכם, מרטבים ואגוזים ועד לחתיכות עוגיות – אתם תאהבו את הרבגוניות שלו, וכך גם הדייט שלכם!

תאכל מוהלבי

2. בבקשה את הפלטות שלך

כשזה מגיע לעיצוב עכשווי, הישראלים עושים שני דברים טוב מאוד: אופנה ואמנות. מצילום ופיסול ועד ציור ועבודות מולטימדיה, גלריות אמנות ישראליות משופעות בכשרונות צומחים ובאמנים ותיקים, הדוגלים בשמות מקומיים ובינלאומיים כאחד. עם מאגר האמנים הגדול, מגיעה מאגר גדול של גלריות בחינם, מה שאומר פתיחות רבות של גלריות בשילוב עם כל היין החינמי בעולם. תן לחושים העכבישים שלך להנחות אותך לעבר הסאוב-בלאן חסר השקל והאווירה הצבעונית.

3. תהיה קלישאתי, ים היום

אף מצלמה לא יכולה לתפוס את ציורי צבעי המים הראויים לגלריה שקוראים להם שקיעות ים תיכוניות. קחו בקבוק יין ישראלי וצעדו יד ביד לכל חוף בתל אביב. אם הדברים הולכים בשחייה לאחר הבקבוק הראשון, טבילת חצות באוקיינוס דמוי האמבט יכולה באמת 'להרטיב' את התיאבון שלך. אתה יכול לבדוק את הגיא שלנו להופים הטובים ביותר בתל אביב כאן.

4. עוברים GO, אוספים 200 שקלים

לא באמת בדקתם את מערכת היחסים שלכם עד שהגעתם לאי קטאן וניסיתם לשכנע את בן הזוג ששלוש כבשים שוות לבנה אחת. בנוסף, סבב אחד של מונופול עוזר לך לאמוד אם השותף הפוטנציאלי שלך אחראי או לא: האם הם יכולים לשלם את שכר הדירה והשירותים שלהם? כמו כן, למה פשוט להסתפק בבירה, כשאפשר גם לקבל קינוח מזרח תיכוני טעים [1] ולשחק שש-בש (שש-בש)?

5. מחזור נשמה

אם אתם מהטיפוס הפעיל יותר, יציאה לטיול אופניים רומנטי לאורך הטיילת היא דרך מושלמת ללכת. בעוד שהזעה מרובה מול הגבר הפוטנציאלי של חלומותיך עשויה להישמע דוחה, היא עשויה פשוט להפיץ את הפרומונים שאתה צריך כדי לעורר דייט נוסף.

6. שחק פוטסי

בכל שבת, עם צאת השבת, מתקיים משחק כדורגל ידידותי Co-ED בגן צ'רלס קלור המהמם. אחריה בירה שקיעה לאורך קו החוף, השילוב הבלתי מנוצח הזה מאפשר לך להראות את הדייט שלך ממה אתה עשוי, אבל גם לשתות בירה בבת אחת.

שחק פוטסי

7. לצחוק קצת

בעוד שסצינת הקומדיה החינמית דוברת האנגלית היא הרבה יותר קטנה כאן (מוגבלת לגמל הרוקד בימי רביעי או ג'סיקה בר בימי ראשון), עדיין יש משהו מיוחד בלשבת בשורה הראשונה של מועדון קומי יד ביד עם הדייט שלך בתור כל קומיקאי מנסה לייחד את שניכם בצורה מביכה אחרת. רק תזכור, אם אתה יכול לעבור צלי קומדיה, אתה יכול לעבור ארוחת ערב צלי עם ההורים של האחר המשמעותי שלך.

אם יש לכם תקציב ומחפשים רעיונות לדייטים מהנים בתל אביב, אל תחפשו רחוק יותר! לחוויה תרבותית יותר, בקרו באחת מגלריות האמנות הרבות או צפו בקונצרט חופשי באוויר הפתוח במרכז סוזן דלל. וכמובן, אל תשכחו לבדוק כמה מהדברים המדהימים והמדהימים שיש למסעדות מומלצות בתל אביב להציע, כמו M25, הקוסם או פלאפל הקוסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן