נמל תל אביב

נמל תל אביב (או נמל תל אביב בעברית) שוכן בקצה הצפוני של טיילת החוף של תל אביב. אל תצפו לנמל אמיתי! נמל תל אביב היה נמל פעיל עד שנות ה-60, אך כיום זהו מרחב ציבורי פנטסטי לסעודה, מועדונים, בילוי, קניות ונופש. זה המקום המושלם ליהנות מהאווירה התוססת של תל אביב וממזג האוויר השמשי של ישראל.

באזור החיצוני של הנמל יש דק במבוק, יוצר טיילת רחבה עם שטחים פתוחים. תוכלו ללכת או לרכוב בצורה חלקה מפארק הירקון לנמל תל אביב, ואל הטיילת שלוקחת אתכם עד יפו. בין אם זה לילה או יום, תמצאו מה לראות ולעשות בנמל תל אביב.

ימי ראשית נמל תל אביב

במשך מאות שנים היה נמל יפו נקודת הגישה הימית העיקרית לארץ הקודש. אז בשנות ה-30, בתקופת המנדט הבריטי, היה מרד ערבי ביפו, והיה צורך בנמל חלופי. נמל חדש נבנה בתל אביב, אשר לזמן קצר היה הנמל הגדול והחשוב בארץ. הנמל נסגר לשימוש אזרחי במהלך מלחמת העולם השנייה ושוב במהלך מלחמת העצמאות הישראלית בשנים 1947-8.

נמל

אבל היא אכן קיבלה פני המוני עולים חדשים וטיפלה במשלוח מסחרי במשך כמה שנים. ככל שהטכנולוגיה התקדמה, והשילוח במכולות הפך לנורמה, נמל תל אביב כבר לא היה גדול מספיק. נמל חדש נפתח באשדוד, ונמלי תל אביב ויפו הפכו למיותרים. במשך שנים עמדו הקולבים הגדולים של נמל תל אביב ריקים, והשטח הוזנח.

המהפך של נמל תל אביב

בתחילת שנות ה-2000 שיקמו היזמים המקוריים של הנמל את האתר ושיחזרו אותו כמקום בילוי ובילוי. הנמל כולו עבר שיפוץ, והתשתית שופרה. קולבי נמל ישנים הוסבו לחנויות אופנתיות, מועדוני לילה, מסעדות, מקומות אירועים ובתי קפה. והאזור החיצוני היה מעוצב ומטופח.

ביקור בנמל תל אביב

הטיילת של הנמל בשטח 14,000 מ"ר משקיפה אל הים. ישנם אזורים שבהם מרפסת הבמבוק מתפתלת, משקפת את הגלים. אזור חתוך בטיילת מלא בחול לילדים לשחק בו, כמו מיני-חוף. מספר טיולים מכניים לילדים וקרוסלה מציעים יותר בידור לקטנטנים. אתה יכול לראות אנשים עושים יוגה [1], רוכבים על אופניים, מחליקים, ריצה ומתעמלים בטיילת הנמל.

נמל תל אביב הוא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד, עם מגוון רחב של אפשרויות בילוי זמינות. מברים ומסעדות אופנתיים ועד חנויות ובוטיקים ייחודיים, יש כאן משהו לכולם. עם זאת, מה שבאמת מבדיל את נמל תל אביב מיעדים אחרים בעיר הוא קרבתו לכמה מההופים הטובים ביותר בתל אביב.

אתה יכול אפילו לשכור אופניים בנמל ולרכב במורד הטיילת. אזור קו המים של הנמל עטור מסעדות ובתי קפה עם מקומות ישיבה בחוץ. חנויות אופנה אופנתיות וחנויות אאוטלט של מותגים גדולים נשארות פתוחות עד 22:00, ומסעדות הנמל פועלות יום ולילה. קולב 12 מקיים את שוק האיכרים בתל אביב ובמפלס העליון מסעדת גורמה.

נמל תל אביב

יום שישי הוא היום הפופולרי ביותר בנמל תל אביב. בימי שישי, יש שוק תוצרת טרייה אורגנית באוויר הפתוח, חנויות ושיעור יוגה חינם על הטיילת. בלילה נמל תל אביב הופך לכוורת של מועדונים וברים. זה המקום למסיבות כל הלילה ואירועים מיוחדים. בין אם תבקרו בנמל תל אביב יום או לילה, כדי לאכול, לצאת לדוג, לרוץ או לצפות באנשים, תמיד תמצאו משהו מעניין שקורה בנמל.

עם מיקומו המעולה לאורך חוף הים התיכון, המבקרים יכולים לגשת בקלות למים הצלולים והחולות הרכים של חופי תל אביב, מה שהופך אותו למקום המושלם ליום של שמש, כיף ורגיעה. בין אם אתם מחפשים לתפוס גלים, לספוג את השמש, או פשוט רוצים רעיונות לדייטים יצירתיים-כשאתם בתקצי, המקומות בנמל תל אביב הם מהטובים בעיר ואסור לפספס אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן