המסעדות האסיאתיות האותנטיות ביותר בתל אביב

תנו למסעדות האסיאתיות האותנטיות הללו להעביר אתכם מהמזרח התיכון למזרח הרחוק. עם המעמד הגבוה ביותר של שפים שמקים יצירות פאנקיות יותר במסעדות החדשות שלהם בישראל, השיגעון הקולינרי הבינלאומי החל לשלוט בארץ הקודש. ממסעדות איטלקיות בתל אביב ועד למסעדות מלונות צרפתיות בירושלים, ועכשיו, מטבח אסיאתי אותנטי במיוחד, ישראל הופכת לכור היתוך ענק של לאומים.

המסעדות הטובות ביותר בתל אביב המגישות מאכלים מהמטבח האסייתי

1. גברים עשרה עשר

ראמן כיכב בכל מקום ב-2016, אבל נראה שהמקומיים עדיין לא יכולים לקבל מספיק. ל-Men Ten Ten יש אווירה אותנטית עם טבחים יפניים, דלת נסתרת ומבחר ישר לנקודה המציג שלושה סוגי ראמן ושלוש גיוזות. זה יכול להיות פשוט המקום הכי חם בשוק כרגע!

2. קב קם

דברו עם כל מי שגר בתל אביב מספיק זמן כדי לדעת איפה לאכול והבית התאילנדי יעלה בהכרח כמקום ללכת אליו למנות תאילנדיות אותנטיות וטעימות. עם מעט תחרות, המקום עמוס כל הזמן והזמנות הן למעשה חובה. ועכשיו, אחרי שני עשורים של ציפייה, הבעלים סוף סוף הסתעף ופתח מיזם נוסף בשם Kab Kem, הכולל משקאות וביסים תאילנדיים. 

התכנסות מסעדה

עם זאת, "ביסים" מרמזים על משהו קטן, אבל מה שאנחנו מדברים עליו כאן הוא אגרוף אחד-שתיים עמוס בטעם ועוד קצת. צפו לפתים מלוחים, חמוצים ומתובלים כל כך – עם מנות המכסות את טווח היבשה והים. ועם תבלין כזה מגיע הצורך לשמור על קצב אחיד, לקחת את האכילה והשתיה בצעדים מדודים – כמעט מאלץ את הפטרונים ליהנות מכל פיס אחרון, ומכל לגימה אחרונה. 

עם אביזרי תפריט החל ממנות נודלס מפוצצות בשרימפס קריסטל וסקלופים בגריל המהבילים היישר מהווק ועד שלל קוקטיילים תאילנדיים אקזוטיים – לקחת את הזמן שלך הוא הכל חלק מהחוויה יוצאת הדופן.

קרא גם מדריך אויר על מסעדות מומלצות בתל אביב כאן.

3. טאיזו

אין זה מפתיע שטאיזו זכתה בתואר המסעדה הטובה ביותר של Time Out במשך שנתיים ברציפות (ושבחים נוספים בשנים שלפני כן) עם המטבח ה"אסיאתי-תיכוני" שלהם, תפריט נרחב ועתיר פירות ים של צלחות קטנות, שילובי טעמים מדהימים ועקבי. אוּמָנוּת. המסעדה של השף יובל בן נריה היא מהטובות בעיר, והקינוחים של השפית קונדיטורית אנה שפירו בליגה משלהם בזכות פיוז'ן של מרכיבים מלוחים, מתוקים וייחודיים כמו קארי, זעפרן ושאר תבלינים הרמוניים להפתיע.

4. תאילנדית בהר סיני

המקום האופנתי הזה אידיאלי לכל מי שמחפש בילוי לילי מהנה שלא ישבור את הכיס. האווירה באמת הופכת את המקום הזה לייחודי. באופן מפתיע, יש לו תחושה מאוד של קופקבנה, עם דיג'יי פאנק/סול שמנגנים מנגינה נהדרת אחת אחרי השנייה. המשקאות מצוינים, מספקים מגוון גדול של קוקטיילים יצירתיים. אם יש לך שן מתוקה, מוחיטו הליצ'י הוא בשבילך. התפריט מורכב ממנות קטנות יחסית, מושלמות לשיתוף. הטעמים מתוקים במקצת ממה שסביר שתמצאו במסעדות תאילנדיות אותנטיות, ובכל זאת אסייתיים. אם אתה לא חובב תבלינים, הקפד לספר למלצר/מלצרית שלך – השפים הם בהחלט מעריצים גדולים של הצ'ילי.

5. זפרה

אחד השפים המובילים בישראל, אבי קונפורטי, מערבב ומתאים שפע של תרבות אסייתית למסע טעימות בצלחת. מסין וסינגפור ועד קוריאה ותאילנד, כולם מיוצגים בסינרגיה. כל מנה מקרינה ביצירתיות ובתוסס של מיטב המרכיבים המקומיים שניתן למצוא. הרעיון הוא לחלוק צלחות קטנות המומלצות על ידי הצוות בהתאם להעדפות הסועדים – להוציא את משחק הניחושים מתוך בחירה מתפריט נרחב.

6. בית תאילנדי

במשך 20 שנה, זה הפך לאחד המקומות האהובים ביותר בעיר, הידוע בשל השליטה בחוויה התאילנדית המסורתית מחלב הקוקוס שנסחט כל שעה ועד הירקות הגדלים בחווה שלהם. חווה תשומת לב קפדנית לפרטים, טעמים נועזים ומבחר נרחב של מנות העשויות מהחומרים הטריים ביותר בסביבה.

7. ארוחות

מסעדה זו במלון נורמן היא חלק ממסעדת ארוחות הידועה בעולם (לונדון) המגישה פיוז'ן של צלחות קטנות בסגנון איזקאיה יפני ומטבח אירופאי [1]. שוכן על מרפסת מהממת, נשקף נוף פנורמי של תל אביב, כמו גם תצפית על פועלו של השף, עם תפריט מדהים של סושי, קופסאות בנטו ונשנושים שהם יצירתיים בטירוף.

8. TYO

אמנם שום דבר לא מנצח ארוחה ישראלית מסורתית, אבל אנחנו אוהבים קצת פיוז'ן מדי פעם. הבר-מסעדה היפני מתגאה ביכולתו לספק חווית אוכל ייחודית הודות לצוות המובחר והחומרים האיכותיים שלו. כל ארוחה מתוזמרת על ידי שף הסושי בעל שם עולמי, יאמה סאן, ומשלבת את האמנות היפנית המסורתית עם מרכיבים וטעמים ים תיכוניים טריים. בחרו מתוך מגוון מנות ראשונות כמו חמוצים אסאזוקה או טופו אגדשי בטעם עם פטריות נאמקו במרק ג'ינג'ר עדין ולאחר מכן עברו לפלטות הסושי לחוויית פיוז'ן אולטימטיבית.

9. פו

פו מכינה אוכל יפני יפהפה בסטנדרטים גבוהים יחד עם תחושה שכונתית תל אביבית תוססת. תיהנו מסושי יוקרתי וממוקד בפרטים שנוצרו להפליא מול עיניכם או סעדו מטעמים מהווק. בין אם תרצו ביס סתמי בבר, ארוחת ערב יפנית משגעת או ערב תל אביבי של צפייה באנשים, הכל תוכלו למצוא כאן.

אוכל יפני

10. וונג

המקום המקסים הזה כולל אוכל טעים, קוקטיילים טעימים והשירות הטוב ביותר. תמיד עם קהל תוסס, וונג מלא באנרגיה ואוכל נהדר. עם פטיו חיצוני גדול הפונה לשדרות רוטשילד, אפשר ליהנות מהאטריות הטעימות שלהם תוך כדי צפייה בעיר חולפת. עם תפריט גדול המציע מנות מאורז ועד דגים, יש מה לרצות כל אורח, מפרא ומתובל ועד עדין וטעים. בואו לרוטשילד ותברחו לחופשה אסייתית מאוכל ים תיכוני.

11. דים סאם שופ

מלבד הכופתאות שלהם (יש להם יותר מתריסר כאלה – כולל זנים מתוקים), דים סאם שופ מייצרת נייר אורז מדהים, ספרינג רולס במילוי ירקות. יש הרבה אפשרויות מאודות ולמרות שרבות מהמנות הידידותיות לאינסטגרם הן בצבעים מרהיבים, לא נעשה שימוש בצבעים מלאכותיים או בחומרים משמרים באף אחת מהמנות.

12. אוקינאווה

תמו ימי הסבל של לחמניות סושי יבשות ושעועית אדמה מעופשת – אוקינאווה, בר הסושי והסאקה האינטימי המציע מטבח יפני אותנטי בלב נווה צדק הקסומה נותן השראה לחובבי המטבח האסייתי מכל עבר. ממוקם בשכונה הדרום-מערבית – השכונה היהודית הראשונה שנבנתה מחוץ לעיר העתיקה של יפו – חופרים בכופתאות השרימפס, טמפורה ירקות, סלט שורש יפני או מרק טום יאם חריף למנות ראשונות, טועמים סשימי, נגירי או טמאקי, אבל מכינים בטוח שאתה מטה את חלום קינאווה (סורימי, אבוקדו, עטוף בדגים).

13. נאם

יש מעט אפשרויות טובות יותר למי שמחפש דייט נהדר בתקציב מאשר נאם. למרות שהמנות התאילנדיות המסורתיות המענגות שלהם מגיעות במחיר סביר, נאם מספקת טעמים עוצמתיים ואווירה עתירת אנרגיה. חברו סלט פפאיה למנת אטריות עמוסה בטעם, ותרגישו כאילו טסתם כל הדרך לבנגקוק. מי שלא רגיל לחום של קארי מושלם לא צריך לפחד, שכן נאם יכול לתת מענה לבלוטות הטעם המתונות ביותר, אבל חובבי ריגושים יכולים לסדר דברים בסולם התבלינים.

אולי תרצה לקרוא גם על מלונות 5 כוכבים בתל אביב כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן