מלונות 5 כוכבים בתל אביב

ברוכים הבאים לעולם היוקרתי של מקומות הלינה הטובים ביותר בתל אביב. השוכנת לאורך קו החוף התוסס של הים התיכון, תל אביב מתגאה במבחר של מלונות 5 כוכבים המגדירים מחדש אלגנטיות ושפע. מהשירות ללא דופי והשירותים המפוארים שלהם ועד לנופים עוצרי הנשימה של העיר ומחוצה לה, מלונות אלה מציעים חוויה שאין שניה לה למטייל בעל אבחנה. בין אם אתם מחפשים מפלט שליו או מפלט עירוני זוהר, מלונות 5 הכוכבים של תל אביב מבטיחים לעלות על כל ציפיותיכם, ולהבטיח שהות בלתי נשכחת במרכז הקוסמופוליטי הזה של תרבות ותחכום.

1. מלון רויאל ביץ' תל אביב של ישרוטל אקסקלוסיבי

מלון רויאל ביץ' תל אביב ביי ישרוטל אקסקלוסיבי ממוקם על הטיילת, בין הירקון לרחוב הרברט סמואל. מלון מודרני ומפואר זה מציע בריכה חיצונית, מסעדה ובר א-לה-קארט, אזור ספא ובריאות, טרקלין אקזקיוטיב ומרכז כושר. אינטרנט אלחוטי מסופק בכל רחבי המלון. כל החדרים מעוצבים בפאר ומצוידים בריהוט איכותי ביותר. כולם כוללים חדר רחצה מפואר עם מוצרי טיפוח ללא תשלום, פינת עבודה, טלוויזיית LCD עם חיבור לערוצים ישראליים ובינלאומיים, מיני בר ופינת ישיבה.

בתי מלון

במלון שוכנת מסעדת הצד המערבי, מסעדת גורמה כשרה, המגישה מנות דגים ובשר כאחד. מזנון ארוחת בוקר ישראלי מלא מוגש מדי בוקר, וכולל מאפים ולחם, מנות דגים, ביצים ומבחר משקאות חמים וקרים. בר הלובי מציע אוכל כשר ומשקאות. שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה. שירות קונסיירז' זמין גם כן.

אזור הספא והכושר מציע סאונות, עיסויים וחמאם טורקי, בעוד שחדר כושר זמין גם כן. מתקני ישיבות ואירועים זמינים, כמו גם השכרת רכב ושירות הסעות. המלון ממוקם במרחק של 500 מ' בלבד משוק הכרמל ושוק רחוב נחלת בנימין. תחנת האוטובוס והרכבת המרכזית נמצאת במרחק של 3 ק"מ משם, ואילו נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 16 ק"מ.

2. הנורמן תל אביב

מלון נורמן תל אביב הוא מלון יוקרה השוכן במרכז תל אביב, בסמוך לשדרות רוטשילד. הוא כולל בריכת גג, מרכז כושר ואזור בריאות, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל רחבי מקום האירוח. הנורמן תל אביב שוכן בשני מבנים היסטוריים ששוחזרו למורשת האדריכלית הייחודית שלהם [1]. כל חדר מציע נוף לעיר, ומצויד באלגנטיות עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שולחן עבודה ופינת ישיבה. מתקנים אחרים כוללים מכונת נספרסו ומיזוג אוויר. חדרי הרחצה הצמודים מצוידים במקלחת ובמייבש שיער.

ב-הנורמן תל אביב תמצאו בר, שירות חדרים 24 שעות ביממה, אזור טרקלין משותף ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה עם מתקני אחסון מזוודות. שימוש חופשי באופניים מוצע, כמו גם שירות שירות. המלון ממוקם 200 מ' מרחוב רוטשילד, 400 מ' מרחוב שינקין, 500 מ' ממוזיאון היכל העצמאות ו-600 מ' משוק האמנים נחלת בנימין. נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 12 ק"מ משם.

3. היפו

מלון יפו, מלון קולקציית יוקרה, תל אביב מספק את השילוב המושלם של שירות, סגנון ויוקרה חדישה.

המלון הראשון מסוגו, היפו, ממוקם בבניין ניאו-רנסנס משוחזר מהמאה ה-19. בחרו להישאר באחד מ-120 החדרים והסוויטות שלהם, או באגף ההיסטורי המשוחזר להפליא שלהם, המתהדר בתקרות גבוהות וחלונות מקושתים, או בבניין העכשווי שלהם, חובק סגנון אדריכלי מודרני.

החדרים במלון מצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, ריהוט מעצבים בהתאמה אישית ובר כבוד. כל חדר כולל מיזוג אוויר, וחלק מהחדרים כוללים טרסה או מרפסת. בכל חדר ב-היפו יש חדר רחצה פרטי עם מקלחת מפל. תיהנו מארוחה ב-Golda's, מסעדה בסגנון מעדנייה השוכנת בחצר ההיסטורית. הקפלה, מקום יעד ייחודי הוא המיקום המושלם לאירועים מיוחדים.

מלונות 5 כוכבים

הירגעו ליד הבריכה החיצונית הנוצצת שלהם ותיהנו ממבחר חטיפים ומשקאות מבר הבריכה שלהם. בחר מתוך מגוון של טיפולי ספא וטיפולי יופי ייחודיים בספא L.RAPHAEL, מותג ספא שוויצרי יוקרתי מוביל. מתחם הספא כולל גם סאונה ומרכז כושר הפועל 24 שעות ביממה. המלון כולל דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירותי חווית אורחים מותאמים אישית, אינטרנט אלחוטי, חניה תת קרקעית, שירותי שירות ואופניים ללא תשלום כדי לחקור את השכונה.

מרכז סוזן דלל למחול, נווה צדק נמצא במרחק של 1 ק"מ מהמלון, נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 14 ק"מ ממקום האירוח, שוק ההפרשים נמצא במרחק של 0.3 ק"מ מיפו, ומרכז פרס לשלום וחדשנות נמצא במרחק של 1.7 ק"מ.

4. מלון רנסנס תל אביב

הרנסנס תל אביב ממש על החוף. המלון מציע מרכז בריאות עם בריכת שחייה מקורה וחדרים עם נוף לים, למרינה או ליפו. מרכז הבריאות של מלון רנסנס כולל ספא, סאונה וג'קוזי. המלון מציע גישה ישירה לחוף המדהים של הים התיכון, בו ניתן ליהנות ממגוון ספורט מים. תוכלו ליהנות גם מטיול לנמל תל אביב ממלון זה.

המלון מציע מבחר גדול של אפשרויות לסעודה. מרפסת יפו פתוחה לאורך כל היום, ומסעדת דיירי מציעה מגוון מאכלים חלביים וצמחוניים. מסעדת סברס בראסרי, המשקיפה לים, מגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני ומזנונים בינלאומיים.

הרנסנס נמצא במרחק הליכה מרובעי הקניות, העסקים והבידור העיקריים של העיר. ניתן להגיע בקלות אל העיר העתיקה יפו, כמו גם אטרקציות נוספות בעיר כמו שוק הכרמל הפתוח וקניון דיזנגוף סנטר.

5. הדריסקו

מלון 5 כוכבים הדריסקו – המלונות המובילים בעולם שוכן בתל אביב ומתגאה במרפסת גג המשקיפה לים. מקום האירוח כולל גם גינה, מסעדה ומרכז בריאות. אינטרנט אלחוטי חינם זמין באתר. כל החדרים כוללים פינת ישיבה ומיני בר, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומכונת קפה. חדר הרחצה הפרטי כולל חלוקי רחצה, נעלי בית, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. החדרים מציעים גם מרפסות פרטיות עם נוף לים.

חדר מלון

אורחי המלון יכולים ליהנות ממזנון ארוחת בוקר. מסעדת המלון מציעה גם מנות א-לה-קארט. מרכז סוזן דלל למחול בנווה צדק נמצא במרחק של 900 מ' מהמלון, ומוזיאון היכל העצמאות נמצא במרחק של 2.1 ק"מ ממקום האירוח. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה בן גוריון, 22 ק"מ משם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן