יום מושלם בתל אביב

צרור, אנשים; הגיע הזמן להתאהב בתל אביב. המקום הזה הוא חוויה של ריגוש של דקה, מאוכל רחוב ברמה עולמית ועד לחיי הלילה המלהיבים (ששניהם הולכים יחד כמו מגנט ופלדה). הדברים הטובים ביותר שלנו לעשות בתל אביב מכסים את כל מה שיש לעיר המופלאה הזו להציע, מקפיצות בגלריות ועד מטבח אקלקטי, עם הרבה עצירות בדרך. סמן כמה שאתה יכול, אבל אל תדאג אם אתה לא יכול לעשות הכל; כמעט בוודאות תחזור בעתיד.

1. טיילו בשדרות רוטשילד

לשוטט בשדרת העצים היפה ביותר של תל אביב ולאמץ את אדריכלות הבאוהאוס הקלאסית. אתה תרגיש כמו התל אביבי האולטימטיבי. עם הכל מבתי קפה מקסימים, גלידריות מדהימות, ומועדוני לילה תוססים ועד למוזיאונים היסטוריים, מלונות בוטיק ואינסוף מקומות מקסימים לשבת ולהירגע, שדרות רוטשילד הן המקום המרכזי בתל אביב המושלם לחקור. יש לנו את המראות שחובה לראות לאורך הרחוב הידוע לשמצה.

התכנסות מועדונים

2. קבלו את מנת היצירות העכשוויות שלכם במוזיאון תל אביב לאמנות

המוזיאון המעוצב באומנות מכיל את מיטב האמנות הישראלית, כמו גם מאסטרים חדשים וישנים. את קירות המוזיאון הזה מפארים האוספים המקיפים ביותר בישראל של אמנות מודרנית, עכשווית וישראלית. מוזיאון תל אביב מתהדר באוסף מרשים של המאסטרים הישנים, תערוכות ארעיות מגוונות, תצוגות של צילום, עיצוב ואדריכלות, אולם הופעות וגן פסלים יפהפה ומרגיע לשוטט או להירגע בו.

בעת ביקור, אל תחמיצו את התוספת החדשה ביותר למוזיאון, בניין הרטה ופול אמיר, שתוכנן על ידי פרופסור פרסטון סקוט כהן. בניין הרטה ופול אמיר, שנבנה סביב אטריום ספירלי, בגובה 90 מטר, הוא פלא ארכיטקטוני. החלל הפנימי מספק תפאורה ייחודית להצגת אמנות עכשווית [1], מרכז לארכיטקטורה וגלריה.

3. לשתות ערק ולהריח את התבלינים מסביב לשוק לוינסקי

מעטים הם האזורים בתל אביב שיכולים לייצר ריכוז שכזה של מקומות בילוי ומסעדות המספקים תענוגות קולינריים מצוינים עם ויברציות נהדרות לא פחות. שוק לוינסקי הוא המקום המושלם לתדלק את המזווה, הגוף והנשמה. סגנון הבילוי אלטרנטיבי ונוח, והמחירים תמיד נוחים על הארנק. כוס ערק וריח של כל התבלינים, ואתם בסטייט אוף מיינד של לוינסקי.

קרא גם את המדריך שלנו על רעיונות לדייטים יצירתיים שלך בתקצי כדי לקבל רעיונות נוספים.

4. גלריה הופ ביפו

בהיותה מרכז התרבות הישראלי שהיא, סצנת הגלריות של תל אביב שגשגה בשנים האחרונות. ובכן, יפו לקחה על עצמה את האתגר להוכיח שאין שום דבר שאחות צעירה יכולה לעשות שאחותה הגדולה לא יכולה (כבר הוצעה ברשימה המרשימה של מסעדות יפו). מגלריות כמו צדיק (סגורה זמנית) שמטרתן לשפר את החוויה החושית של הצופה ועד להרחבות של סצנת האמנות הישראלית (כמו גלריה גורדון) השואבת ממאגר אמנים בינלאומי, העיר העתיקה תובעת את הכשרון התרבותי שלה. העבירו את סוף השבוע שלכם בשיטוט גלריות ברחבי יפו – ואל תשכחו לתדלק אוכל רחוב יפואי, להציע כמה מהשווארמה והשקשוקה הטעימות ביותר שיהיו לכם.

5. לשוטט ברובע התימני

ביום, שוק הכרמל, אחד השווקים הטובים בישראל, הוא סצנת קרנבל: התנגשות של תיירים סקרנים שלוקחים את זמנם המתוק ומקומיים חסרי סבלנות שרק מנסים לקנות ארוחת ערב. כשקרבי דגים וקליפות פירות נזרקים לרחוב הראשי והמים שוטפים יום עבודה ארוך, השוק הופך לריק מכל הקונים וסימני הקיום האנושי. רדת הלילה היא כאשר הקסם מתרחש. במורד סמטאות השוק שוכנות כמה מהמסעדות והברים הנסתרים מהטובים בתל אביב. הביאו כמה חברים לרחוב הכרמל, אבל זכרו, ככל שתחזיקו את המפעלים האלה יותר בתחתית נמוכה, כך הם יישארו פחות צפופים.

הכל על תל אביב

6. טיילו בטיילת תל אביב

רצועת החוף התוססת מיפו בדרום ועד לנמל תל אביב בצפון מעוררת את כל החושים בחגיגה של צבעים, מראות, שירים וריחות. שום דבר לא עולה על הליכה – או רכיבה על אופניים – לאורך טיילת חוף הים, לנשום את האוויר הצח והמלוח של הים התיכון. תהנו מהנוף של חופים בתל אביב. עם יפו העתיקה שחותמת את האופק מדרום וגורדי השחקים של העיר מצפון, זהו המקום הטוב ביותר בכל הזמנים לצפייה באנשים ולשוטט בו. יושבים על ספסל כדי לראות את החיים המקומיים מתגלים לנגד עיניכם עם צופי החוף, שחקני חתירה, גולשי שקיעה, קוסמים ועוד עושים את שלהם כשהגלים מתנפצים בעדינות על החוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן