החופים הטובים ביותר בתל אביב

עם קו חוף מסביר פנים, הנחשב ליעד מוביל לביקור ומבחר של כמה מהחופים הטובים בישראל, הדגשנו את חופי תל אביב המתרחשים ביותר המשתרעים מיפו בדרום ועד לנמל תל אביב בצפון. להנאתכם המלאה בחול, בלו את היום כמו מקומי מזיע במפגש מטקות אינטנסיבי, שחקו קצת כדורעף ברצועת חוף גורדון, או פשוט נשכבו וספגו את השמש. לא צריך להוציא שקל בחופים האלה; הם מציעים כמה דברים מהנים בשמש לעשות בתל אביב בעלות אפסית.

חופים מובילים בתל אביב

תל אביב היא עיר המציעה שילוב מושלם בין החוף לחיי העיר. מלבד החופים המדהימים שלה, העיר היא גם ביתם של שפע של אטרקציות שישאירו את המבקרים מרותקים. תיירים יכולים לחקור את הרחובות התוססים, להתענג על תענוגות קולינריים, לבקר במוזיאונים ועוד הרבה יותר. אז בזמן שאתם נהנים מחולות שטופי שמש, אל תשכחו לחקור את אתר בתל אביב הבולטים האחרים.

1. חוף הילטון

יחד עם הסצנה הגאה, חוף הילטון כבש גם את שוק ספורט המים הנישה. מועדון סי סנטר מציע שיעורי גלישת רוח וקיאקים, עם שיעורים מיוחדים למתחילים ולילדים. עם שלל מסעדות המציעות אוכל חוף מגוון, חוף הילטון מושלם לבילוי יום או לילה, קיץ או חורף.

חוף פרישמן

2. חוף ירושלים (גאולה).

הידוע כחוף ה"מתכות", התקתק הבלתי פוסק של המשחק המעצבן הזה האהוב על צופי החוף הישראלי משתולל. או להצטרף למשחק לוהט, או להתקרר בים. ממש מעבר לרחוב, צופי החוף יכולים להתעכב באבולעפיה בתל אביב (המאפייה הערבית המפורסמת של יפו), או לתדלק בשייקס פרי הסמוך למיצים ושייקים טריים. בית הקפה על החוף, "צפוני בטיילת", מרווח ומושלם לתפוס את השקיעה.

3. חוף גורדון

חוף גורדון מתגאה במגרשי כדורעף ובבריכת שחייה מקסימה עם מים מלוחים, מוקפת במדשאות שאפשר להתרווח בהן. על הטיילת תמצאו אינספור מסעדות המגישות מנות ענק של קלאסיקות כמו ארוחת בוקר ישראלית, דגים טריים, כריכים ומגוון עצום של סלטים. לאחר השקיעה, ברים שונים על החוף באוויר הפתוח מספקים למסיבות שרופות שמש קצת כיף לאחר שעות הצהריים עם תקליטנים, משקאות וריקודים.

4. חוף בוגרשוב

חוף בוגרשוב הוא המקום המושלם להיות בו ממש במרכז הכל. תיירים ומקומיים כאחד אוהבים לבלות ברצועת החוף ההומה הזו, ואי אפשר להאשים אותם! תפסו לעצמכם מקום בחול ותיהנו מנוף הים התיכון המדהים מצד אחד, מהארכיטקטורה של תל אביב מהצד השני וטונות של רצועות חוף יפהפיות ביניהם. חוף בוגרשוב הוא ללא ספק מקום מצוין לצפות בו באנשים נהדרים. בנוסף, אם אתה רעב, אתה במרחק צעדים ספורים ממגוון רחב של מסעדות טעימות.

5. חוף מזיזים

בחוף האגדי הזה ניתן למצוא מסעדות לצד החוף המציעות אוכל טוב, בר טרקלין עד מאוחר, אווירה צוננת במיוחד וכיסאות נוח על החוף. עם גן שעשועים, שירותים ראויים ומיקום מעולה במרחק דקות ספורות מנמל תל אביב, קל להבין מדוע מזיזים הפכה לחוף המועדף עבור משפחות ופטרונים צעירים כאחד.

לאחר רדת החשיכה, צאו למקלחת מהירה ב בתי מלון בתל אביב  או בהוסטל שלכם וצאו לעיירה לביס לאחר החוף בכמה מהמסעדות התל אביביות הטובות ביותר המגישות כל דבר, מפירות ים ועד איטלקיים.

6. חוף המראבי (המרווי)

ממוקם על הרצועה הדרומית של קו החוף של תל אביב, חוף המראבי ('החוף המערבי' בעברית) הידוע גם הוא חוף מנטה ריי, הוא החוף החולי האחרון לפני הפגיעה ביפו. המאראווי היא למעשה רצועת חוף פתוחה שנהנית לרוב מגלים גבוהים כאשר שאר חופי הגלישה נמוכים יחסית. זהו חוף מהנה שחביב על הגולשים בעיקר בתקופת הקיץ, עם מים נקיים יחסית, קרקע חולית וגלים נשברים גם משמאל וגם ימינה.

7. חוף פרישמן

לחוף החולי הלבן והרחב הזה יש כניסה רדודה למים, מה שהופך אותו למקום מצוין עבור משפחות עם ילדים. למי שמתעצבן כל היום, ישנם מגרשי כדורעף חופים בנוסף למסלול כושר להתאמן בשמש. בטיילת תל אביב יש הרבה מסעדות וברים בקרבת מקום, כך שלא צריך ללכת רחוק כדי לתדלק. למעשה, מסעדת SoFrishman יושבת ישירות על החוף, ומגישה משקאות קרים וחטיפים. החוף מספק גם עזרה ראשונה, מצילים וחדרי רחצה, בנוסף לכסאות חוף ושמשיות להשכרה.

חופים מובילים בתל אביב

8. בננה ביץ'

ישר לפנים הים, משמאל יפו העתיקה ומימין לצד רצועת המלונות של תל אביב המודרנית. בקרבת מקום נמצא קלרה, בר ומועדון נוצץ חיצוני ענק, השוכן על צוק המשקיף על הים עם נוף מרהיב של קו הרקיע של יפו.

9. חוף עג'מי

שכונת חוף עג'מי שמדרום ליפו העתיקה היא מפלט מקסים מתל אביב. סמטאות המדרגות המובילות אל החוף, כמו גם הכנסייה המארונית, מציעות למבקרים נוף היסטורי של קהילת חוף מודרנית. כדי להשלים את המסע שלך בחוף עג'מי, הקפד לעצור ליד אבו חסן המפורסם עבור חומוס לא ייאמן [1], מובטח שייתן לך את האנרגיה להמשיך ולחקור.

10. חוף הדולפינריום

הקהל האקלקטי ברצועה זו כולל חוגגים צעירים ורקדניות בטן שנעים יחפים לקצב המדבק של התופים, תושבים מקומיים ומוזיקאים מנגנים בכלי ההקשה שלהם, מוחאים כפיים בקצב או רוקדים יחד. גם לכאן מגיעים גולשים צעירים לשיעורים במועדון הגלישה הממוקם ממש על החול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן