בתי מלון בתל אביב

בדומה ללונדון, טוקיו ופריז, בירת ישראל ידועה בהיותה אופנתית להפליא, המציעה למבקרים שפע של חוויות תרבותיות. מלונות הבוטיק הטובים ביותר בתל אביב מוסיפים לאווירה הצומחת של העיר. לעתים קרובות פרויקטים של תשוקה הכוללים לקיחת מבנים נטושים והפיכתם למגורים עכשוויים כמו מלונות תל אביב, בתי מגורים אקלקטיים אלו משמרים את מורשת העיר ויחד עם זאת אינם מתאפקים מניסויים בכל הנוגע לחדשנות, עיצוב ומעלה. מתקנים.

המלונות הטובים ביותר בתל אביב

1. מלון בד

בד קורא לעצמו "סלון שכונתי" ומצליח לתפוס באופן מרהיב את האקסצנטריות של אותו דרך הילה ההיפסטרית האנרגטית שלו. סמוך לשוק הכרמל ושדרות רוטשילד, מקום האירוח בן 43 החדרים, שהיה בעבר מתפרה, הוא הפוסטר של האופי הטרנספורמטיבי של תל אביב, המציג אתוס אקלקטי מודע לעיצוב.

מלון

מבנה לבנים אדומות אחיד מבחוץ, הפנים של Fabric הוא קקפוניה של נושאים ופלטות צבעים ברורים. החדרים, במיוחד, הם מקומות מפלט מדהימים שבהם מתקנים תעשייתיים מועברים לריהוט מודרני, וכתוצאה מכך נוצרת סביבה נעימה אך מסוגננת בתל אביב. מצאנו שקירות העץ מאחורי המיטות הם תכונה מבריקה המעניקה לחלל מראה כמעט מאוורר.

בר-קפה-בית בושוויק בהשראתו של מלון Fabric, בהשראתו של מלון Fabric, הוא עוד אחד מהקסמים שאי אפשר לפספס בו והמקום להירגע בו אחרי יום בעיר.

2. הנורמן

מוקף בבנייני הבאוהאוס הלבנים של שכונת העיר הלבנה בתל אביב, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הנורמן מייצג את חווית הבוטיק היוקרתית. הפרוס על שני בניינים משופצים, העיצוב שלו, שהושג על ידי מעצב הפנים דיוויד ד'אלמדה, מדגיש את הארכיטקטורה המודרניסטית של האזור משנות ה-20 של המאה הקודמת, תוך שהוא מעלה את נוכחותו באמצעות אמנות ותפאורה שנאספו בקפידה.

50 החדרים והסוויטות של נורמן משלימים את אווירת הוינטג' שלו אך גם יוצרים זהות אינדיבידואלית על ידי שילוב אסתטיקה עיצובית של הקלאסי והעכשווי. שפריצים של ריהוט צבעוני, סידורים מרווחים ושלל שירותים כמו מכונת נספרסו, טלוויזיית Sony OLED, פינוקים תוצרת בית חינם, פרחים טריים, חלונות עם זיגוג כפול ומקלחות גשם עוזרים להפוך את השהות שלכם למיוחדת יותר.

המדגישים את קסמו של המלון הם שלושת המסעדות שלו, אלנה, הבר הספרייה והמסעדות. האחרונה היא מסעדת טאפאס יפנית שהיא אחת ממסעדות תל אביב המומלצות הממוקמות על הגג ליד בריכת האינסוף והמרפסת השמש המקסימה של המלון.

3. לילי אנד בלום

שהייה בבניין באוהאוס מיושר משנות ה-30 בעת ביקור בישראל היא הזדמנות שאסור לפספס. ב-Lily & Bloom, אתם לא רק שוקעים במורשת האדריכלית של העיר הלבנה, אלא גם זוכים לעשות זאת תוך התפנקות באחד ממלונות הבוטיק האורבניים הטובים ביותר בתל אביב.

ממוקם בסמוך לשדרות רוטשילד היוקרתיות, לילי אנד בלום מאפשר לאורחים להתענג על האלמנט הקלאסי של העיצוב שלה באמצעות 37 חדרים מאובזרים היטב. המורכב מתצלומים אקלקטיים ורהיטי מעצבים שלא בהכרח משתלטים על החלל, כל חדר שינה מגיע עם נוחות מודרנית כמו אינטרנט אלחוטי חינם, מזגנים, מכונות נספרסו, שולחנות עבודה ואמבטיות צמודות.

מלון בתל אביב

לאפיקוריסטים, חוץ מממרח ארוחת הבוקר בבוקר, יש חטיפים וקאווה בערב. יחד עם זאת, בעוד שעות אחר הצהריים הן אידיאליות לפגישה בסולריום על הגג, בערבים הם כאשר האורחים בדרך כלל אוהבים ליהנות ממשקה או שניים בבר שבאתר.

4. מלון שאול

מיקום מרכזי ברחוב שקט, תחושת נוסטלגיה בוקעת מכל פינה ותשוקה להציג את תל אביב במלוא הדרו, זה מלון שאול בקצרה. אירוח אקולוגי בן 34 חדרים עוצב על ידי האדריכל הישראלי דן טרוים, הוא בניין משרדים לשעבר משנות ה-40, המקיף את המודרניות של העיר אך אינו סוטה מהאותנטיות של האזור.

כתוצאה מכך, תוססות בולטת עוברת בעורקי המלון, הנראית מבעד לקישוטיו הנעים בין קירות לבנים חשופות, שילוב של ריהוט וינטג' פוגש עכשווי ומינימליזם מתוכנן שבאופן מפתיע מוסיף ערך רב יותר לחלל.

החדרים במלון שאול נעים בגודלם, ומספקים את כולם, ממטיילים בודדים ועד למשפחות קטנות, ומציעים מגורים מושלמים לתמונה המתחממים בתפארת האלגנטיות של הרטרו. עם זאת, השירותים, החל מנטפליקס בחדר[1], Apple TV ופופקורן ועד בית הקפה של גילי בלובי ובמרפסת השמש, עוזרים עוד יותר למקם את בית המגורים הידידותי לכלבים בין מלונות הבוטיק הטובים ביותר בתל אביב.

5. סם ובלונדי

סם אנד בלונדי הוא בין מלונות הבוטיק המקסימים ביותר בתל אביב, השוכן בבניין וינטג' בגוון צהוב משנות ה-30. הקונספט של השהות בת 45 החדרים מגיע ממקור ייחודי, זה של סיפורו המכונה אובי שרבני על שני אוהבים שחוקרים את תל אביב, שכותבים בעיקר עבור הממסד.

כחלק מקבוצת האירוח 7Minds, Sam & Blondi מבטיחים שירות מעולה, מתקנים מעולים, והמיטב בנוחות. שהייה באחד החדרים כאן היא גם הזדמנות לעסוק באתוס עיצובי של שנות ה-70 עם נוחות יצור ללא תחרות כמו אמבטיות עצמאיות, מיטות שיזוף במרפסות וכיורים כפולים בחדרים הצמודים. מעניין, בעוד שהקירות הדו-גוניים שומרים על חלל הפנים מאופק, ריצוף מעוצב וקירות חדר רחצה דקורטיביים פועלים כמאפיינים מנוגדים המעניקים לחדרים אופי תוסס.

יתרה מזאת, הספא שבאתר, המרפסת עם בריכת הטבילה והמסעדה הפשוטה הם מקומות מפלט קטנים נוחים ומושלמים בחלל המלון שבו תוכלו לנוח את הנפש ולהצעיר את הגוף.

6. בראון ביץ' האוס

התהילה ההולכת וגוברת של תל אביב בקרב מטיילים בינלאומיים נובעת בחלקה מהמיקום הפונה לים התיכון והחופים המדהימים שלה. בראון ביץ' האוס עטור הפרסים ממקם אותך באמצע שכונת חוף הים של העיר, מוכן להרשים את המבקרים באווירת הבוהו המפתה שלה.

מגדלור טרופי המדגיש את מגמת הבוטיק ההולכת וגוברת של העיר, בראון ביץ' האוס נכנס לשוק בשנת 2015 בקול תרועה רמה, וחטט בין שורה של מלונות ממותגים. באופן לא מפתיע, 52 החדרים שלה, רובם עם מרפסות, הפכו במהרה להפוגה המושלמת, הקרירה והמרגיעה מ"חיי העיר תל אביב" הממכרים.

נאמן לשמו, המלון חוגג את מיקומו על החוף באמצעות דוד עזוז וגיא וליקסון מ-VStudio והרכיבים המעצבים ועיצוב החוף של המעצבת אלין לנגליב משנות ה-50.

7. היפו

נכס בוטיק לא בהכרח חייב להיות קטן, ו-The Jaffa הוא דוגמה יוצאת דופן להיפך. בעבר בית חולים ומנזר צרפתי, בית המגורים המפואר מהמאה ה-19 מכיל 120 חדרים, הממקם את האורחים קרוב למים המהפנטים של הים התיכון ובלב השכונה האטרקטיבית ביותר של עיר הנמל.

שירותי בתי מלון

גולת הכותרת של השהות ב-The Jaffa היא הארכיטקטורה מעוררת ההשתאות שלה, הכוללת חלונות ויטראז' מדהימים, קשתות מרהיבות ועמודי אבן, היוצרים סביבה מלכותית ומלכותית. עם זאת, השילוב של הארכיטקטורה העתיקה והפנים המודרניים, שתוכנן על ידי ג'ון פוסון, הוא באמת מדהים.

הריהוט העכשווי הוא מינימליסטי אך משפיע, ומעניק לאזורים המשותפים, מהלובי ועד למסעדה בחצר ולחדרי האירוח, זהות אקסקלוסיבית מהוקצעת. האחרונים הם בתי מגורים שלווים עמוסים במאפיינים יוקרתיים כגון חדרי רחצה משיש, מקלחות גשם, מרפסות פרטיות, אזורי מגורים ותאורת סביבה. לא לשכוח, הבריכה החיצונית של The Jaffa מתגלה כמקום המושלם להתרווח בו אם אתה מרגיש עצלן מכדי לרדת אל שפת המים.

אולי תרצו גם לקרוא את המדריך שלנו על דירות להשכרה בתל אביב כאן.

8. מלון דריסקו

המורשת של משפחת דריסקו מתחילה בשנת 1866 כאשר האחים ג'ון וג'ורג' דריסקו הגיעו לראשונה ליפו והחליטו לפתוח מלון. עד מהרה נמכר לארנסט הארדג, הנכס, שנקרא אז מלון ירושלים, הפך לגילוי ממש, ומשך אליו את העשירים והמפורסמים מ-1870 עד 1940.

ללא ספק אחד המלונות המוקדמים ביותר בתל אביב, הודות לנטייה התמטית שלו, הבניין עבר אז ממפקדה צבאית ומשרד החינוך להישארות בשכחה. כלומר, עד שפרויקט שיפוץ בן עשור הגיע לשיאו ב-2018, שהביא למעמדו האייקוני כיום.

השושלת הדינמית של ה-Drisco פירושה שהאורחים יכולים כעת להעריך את הפאר שלו באמצעות תכונות כמו ציור קיר משנות ה-25 בלובי שלו, נופים פנורמיים של החוף מהמרפסת, ולהתענג על מעדנים ישראליים במסעדת ג'ורג' וג'ון שבבית.

באשר לחדרים, הנוחות והמודרניות מהווים את עיקר המגורים. עם זאת, בסופו של דבר אלמנטי העיצוב המזרח תיכוניים, כגון גופי התאורה וראשי המיטה, הם שמביאים צבע ואלגנטיות לחללים אלו.

9. מלון וטרקלין עלמה

מלון עלמה הוא מכה לחובבי עיצוב, המתגאה בחתך רוחב של רשמים אמנותיים ברחבי הנכס שמותיר את האורחים במצב של השתאות. הייחודי במהותו, המלון הוא אוצר מלא בתגליות מרתקות.

המעצב ארי שאלתיאל משמח את המבקרים עם שילוב של טקסטורות, מעץ משוחזר ושטיחים טורקיים ועד פסיפסים מקוריים ואמנות בלעדית המשולבת לאורך המבנה מהמאה ה-19. העיצוב האקלקטי זורם לתוך 15 חדרי האירוח, שבהם קירות מוצללים בהירים ורהיטים מאוצרים מוסיפים לייחוד הבוהמייני שלהם.

יתר על כן, מלון אלמה הוא במקרה ביתה של אחת המסעדות הנערצות ביותר בעיר, עם מקומות ישיבה בגן הסודי והמרפסת של בית המגורים.

10. בית פולי

הבניין משנת 1934, הידוע כיום כבית פולי, החל כחלל משרדים ולאחר מכן שימש לרגע כדפוס אצ"ל לפני שהפך לחנות נעלי הילדים המפורסמת נעלי פיל. פרויקט ניצה שמוק אדריכלים, ששופץ לאחר עשרות שנים של נטישה, הוא כיום בין המלונות הטרנדיים בתל אביב.

בתי מלון

40 החדרים של המלון הם משחק בין צבעי שחור ולבן בעיקר, וכתוצאה מכך חלל כמעט עתידני הכולל חדרי רחצה צמודים עם מקלחוני גשם, מערכות סאונד, שולחנות עבודה ושירותים מודרניים. הנושא נמשך בכל שאר הבניין, עם נקודות של צהובים וורודים עשירים שמאירים את הפינות והפינות הלבנות הטהורות.

יתר על כן, בריכת הגג המחוממת של המלון והסיפון עם ביתנים הם גן עדן של שוחר שמש במהלך היום. במקביל, הנוכחות של בר הופכת את אותו אזור לנקודת לילה מגניבה בערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן