אטרקציות בתל אביב

ביקור בתל אביב יהיה אחד לזכור בזכות החופים המדהימים, המלונות המדהימים, חיי הלילה האנרגטיים, המוזיאונים המהפנטים, הקניות הנהדרות, הנופים עוצרי הנשימה. אל תתנו לעצמכם להיסחף על ידי הים, השמש והחומוס של קו החוף כי העיר מתהדרת בהרבה יותר אטרקציות.

אטרקציות שחובה לראות בתל אביב

1. פארק הירקון

בניו יורק יש סנטרל פארק, בלונדון יש הייד פארק ובתל אביב יש את פארק הירקון. רצועת הירוק הפופולרית שוכנת בצפון העיר כשנחל הירקון עובר בה. חלקים של ג'וגרים, רוכבי אופניים, הולכי כלבים ואמהות צעירות מטיילות, אורזים את הפארק מדי יום, מה שהופך אותו לחיים עם האישיות הייחודית שלו. הצב נקודה על הדשא ובילה את היום בהתחממות בשמש עם נקודה של צפייה באנשים.

פארק הירקון

2. מרכז סוזן דלל

מרכז סוזן דלל, הממוקם בלב שכונת נווה צדק הציורית, הוא המקום למופעי מחול ישראלים ובינלאומיים מאז 1989. הופעה במרכז וארוחת ערב במסעדות המומלצות בתל אביב הופכות בילוי לילי נהדר.

3. טיול בשדרות רוטשילד בתל אביב

לשוטט בשדרת העצים היפה ביותר של תל אביב ולאמץ את הארכיטקטורה הקלאסית של הבאוהאוס. עם הכל, מבתי קפה מקסימים ומועדוני לילה תוססים ועד למוזיאונים היסטוריים ואינסוף מקומות מקסימים לשבת ולהירגע, שדרות רוטשילד הן המקום המרכזי המושלם לחקור, לפני שאתה יודע את זה, אתה תסתובב כמו מקומי תל אביבי.

4. מוזיאון תל אביב לאמנות

את קירות המוזיאון הזה מפארים האוספים המקיפים ביותר בישראל של אמנות מודרנית, עכשווית וישראלית. המוזיאון מתהדר באוסף מרשים של המאסטרים הישנים, תערוכות ארעיות מגוונות, תצוגות של צילום, עיצוב ואדריכלות, אולם הופעות וגן פסלים יפהפה ומרגיע שאפשר לשוטט בו או להירגע בו. בנוי סביב ספירלה בגובה 90 רגל אטריום, בניין הרטה ופול אמיר שנוספו לאחרונה הוא פלא ארכיטקטוני. החלל הפנימי מספק תפאורה ייחודית לתצוגה של אמנות עכשווית, מרכז לארכיטקטורה וגלריה.

5. העיר העתיקה של יפו

אחת הערים העתיקות ביותר באגן הים התיכון, העיר העתיקה של יפו ניצבת על מצוק הבולט מהמים, ומנקב את קו הרקיע של תל אביב. מגוון האטרקציות ביפו העתיקה הוא עצום, ממסגדים וכנסיות ועד למגדלי שעון עתיקים; גשרי משאלות; פסלים; שיעורי יוגה; מוזיאונים; גלריות; מסעדות וברים אופנתיים. האפשרויות לחקר הן אינסופיות בעיר החדשה-ישנה הזו.

6. בריכת גורדון

מוסד בתל אביב, בריכת גורדון היא בריכת שחייה אולימפית הממוקמת על הטיילת ממש ליד המרינה כשברקע נוף הים. אם אתם אוהבים את האווירה, אבל רוצים מקום נקי ומאורגן לעשות בו שחייה רצינית, זה המקום המושלם לחגור את המשקפיים ולהצטרף למקומיים כשהם חוצים את דרכם במהלך היום. משנת 1956, הבריכה האגדית הזו עברה שיפוץ יסודי לפני כמה שנים והמתקן כולל כיום בריכות לילדים ופעוטות וכן מרפסת עץ מודרנית עם מיטות שיזוף, כיסאות ושמשיות גדולות למנוחה קטנה או לטבול. להרים את השמש.

מוסד בתל אביב, בריכת גורדון היא בריכת שחייה אולימפית הממוקמת על הטיילת ממש ליד המרינה כשברקע נוף לים. אם אתם אוהבים את האווירה, אבל רוצים מקום נקי ומאורגן לעשות בו שחייה רצינית, זה המקום המושלם לחגור את המשקפיים ולהצטרף למקומיים כשהם חוצים את דרכם במהלך היום. משנת 1956 עברה הבריכה האגדית הזו שיפוץ יסודי לפני מספר שנים והמתקן כולל כיום בריכות לילדים ופעוטות וכן מרפסת עץ מודרנית עם מיטות שיזוף, כיסאות ושמשיות גדולות למנוחה קטנה או לטבילה.

אולי תאהב גם לקרוא את המדריך שלנו על מלונות בתל אביב אם אתה מבקר בעיר במהלך החופשות שלך.

7. שוק הכרמל

הידוע גם בשם שוק הכרמל, שוק הכרמל הוא השוק הגדול ביותר בתל אביב והוא מלא עד אפס מקום בתבלינים, בדים ותוצרת טרייה. עם עשרות דוכנים לממכר בשר טרי, דגים, פירות וירקות וכדומה, תוכלו לספוג את כל המראות, הקולות והריחות שיש לשוק הכרמל להציע תוך כדי חיפוש אחר המציאה הזולה ביותר. השוק עמוס במיוחד בימי שישי, אז הקפידו להגיע מוקדם לתיקוני השבת.

8. שרונה

מתחם שרונה, מושבה טמפלרית לשעבר בת 140 שנה, הוא המרכז הקולינרי הראשון מסוגו בישראל. שוק של 8,700 מ"ר מכיל עשרות חנויות מזון מיוחדות מכל רחבי העולם. בתוך השוק, תמצאו כל מה שניתן להעלות על הדעת, מגבינה הולנדית ועד מגדלי וופל ואפילו לחמניות אסייתיות. ממש מחוץ לשוק המקורה, עשרות חנויות בגדים, ספרים ונעליים לאורך הנתיבים שלו, משובצים בבריכות חבצלות ואזורי דשא להירגע.

מִסעָדָה

9. נמל תל אביב

בשנת 2001 שופץ נמל תל אביב, הידוע מקומי בשמו העברי נמל תל אביב, בהיקף של 100 מיליון שקל, והפך לאחת האטרקציות הגדולות בתל אביב. סיפון העץ בצורת גלי גדוש בחנויות, בתי קפה, ברים ומרכזי פנאי. גם אם לא בא לכם לסעוד, לקניות או לשתות, פשוט להסתובב כדי לספוג את האווירה וספריי אוקיינוס שווה את הזמן.

10. כיכר רבין

כיכר רבין היא יותר מסתם מפץ מרחב עירוני ציבורי גדול באמצע תל אביב. שמו שונה בשנת 1995 כדי לכבד את יצחק רבין בעקבות הירצחו, החלל האיקוני מכיל עצרות פוליטיות, מצעדים ואירועי חגים רבים (כמו ריקוד א-תון כל הלילה שהוא שמחת תורה). מדי שנה, בסוף השבוע הקרוב ליום רצח רבין (4 בנובמבר), מתאספים בכיכר אלפי אנשים להנצחת ענק. כשהוא לא תפוס באירוע, המרחב הפתוח עם המזרקה השלווה והפסל הייחודי שלו הוא מקום מושלם לשבת ולקרוא ספר מול בניין עיריית תל אביב.

11. נמל יפו

נמל יפו, אחת מאטרקציות החובה בתל אביב, תחנת קולינריה, קניות ובילוי מחודשת הממוקמת בנמל העתיק של העיר, היא ביתם של סוחרים ודוכנים שונים המציעים חוויה תוססת ומרגשת בהשראת ההיסטוריה. , תרבות ותרבות. , כמובן, מורשת קולינרית של מיקומו. צאו לטייל בנמל המקסים, צפו בדייגים מבוגרים הסובלים ממזג האוויר, עצרו לגלידה, או רגע של מוזיקה חיה בבר הטנקים של הנמל. שוק נמל יפו משלב אלמנטים מסורתיים ואתניים עם נגיעות מודרניות, אורבניות.

12. טיילת תל אביב

שום דבר לא עולה על הליכה – או רכיבה על אופניים – לאורך טיילת חוף הים, לנשום את האוויר הצח והמלוח של הים התיכון. עם יפו העתיקה שחותמת את האופק מדרום וגורדי השחקים של העיר מצפון, אין זה פלא שהטיילת בתל אביב נחשבת לאחת היפות בעולם. שבו על ספסל בטיילת – או הטיילת בעברית – ותראו את החיים התל אביביים מתגלגלים לנגד עיניכם עם צופי חוף, שחקני חתירה וג'וגרים עושים את שלהם בזמן שקולות הגלים מתנפצים בעדינות על החוף.

13. כדור פורח TLV

רצית פעם לחוות כדור פורח? אל תחפש עוד! בלון ענק זה צף לגובה של עד 120 מטר, הוא בלון מדהים ואחת האטרקציות הייחודיות ביותר בתל אביב. בלון מסיבי זה, מלא הליום, המכיל עד 30 אנשים ברכיבה, מספק נוף של 360 מעלות של תל אביב, ביום או בלילה. ממוקמת בפארק הירקון היפהפה אטרקציה הרפתקנית זו בטוחה שתרשים את כל המבקרים בישראל.

14. מוזיאון לתולדות תל אביב יפו (בית העיר)

בית העיר, המסתתר ממש מאחורי גן מאיר, הוא בית פתוח לכל התושבים, האמנים, הסופרים, החוקרים, התיירים וכל אורח אחר שחושק לקחת חלק בסיפורה וברוחה של תל אביב. הבניין (שפירושו בעברית "בניין העירייה") הוא חלק ממתחם ביאליק, מרכז לתרבות ישראלית ועברית. כחלק מאתר המורשת התרבותית העולמית של אונסק"ו[1], הבניין שופץ לאחרונה כדי לכלול מרכז תוסס של תערוכות אמנות ומידע הפורם את ההיסטוריה התרבותית העמוקה של העיר הלבנה. בית העיר מארח גם דיונים ציבוריים במאמץ לקדם תהליכים עירוניים.

מוּזֵיאוֹן

15. שוק הפשפשים ביפו

חפשו את עצמכם כדי לגלות אוצרות וינטג' וריהוט עתיק בשוק הפשפשים של יפו תוך כדי חידוש כישורי ההתמקחות שלכם. אפילו רק לשוטט בין דוכני הבגדים, להסתובב בחנויות יד שנייה או לחטוף אוכל רחוב אותנטי מספיק כדי לעשות יום מבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן